آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

وزیر اطلاعات: یخ تحریم‌ها در حال آب شدن است /در اتاق مسئولین باید به روی مردم باز باشد



اخبار,اخبار سیاسی واجتماعی,سیدمحمودعلویجدید

وزیر اطلاعات گفت: اگر برای امنیت و نشاط مردم محیط فراهم نشود مشکلات جامعه دو چندان می‌شود، در صورتی که اگر امکانات لازم را فراهم کنیم مردم دشمن را طرد می‌کنند.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی صبح امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه مسئولیت یک نعمت، فرصت و ابزار است و از مسئولیت در باب نعمت می‌توان با گشایش گره‌های مردم در راستای رسیدن به اهداف از نعمت استفاده کرد، اظهار داشت: اگر فرصت مسئولیت ابزاری برای رسیدن به اهداف شخصی و منفعتی باشد کفران نعمت محسوب می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه کار خیر کردن به عنوان ذخیره و اندوخته الهی محسوب می‌شود ولی اگر از مسئولیت به عنوان اندوخته دنیوی بهره برداری شود خسران برای انسان است، افزود: مسئولیت وسیله‌ای است برای شاد کردن دلها و گره گشایی مشکلات مردم که این فرصت مدیران از آن باید بهره برداری مطلوب کنند.

 

وزیر اطلاعات با تاکید بر این نکته که ابزار خدمت باید برای حل مشکلات مردم و شاداب کردن جامعه استفاده کرد، گفت: اگر از این موقعیت با هدف رسیدن به تفضل الهی استفاده شود، از امتحان خداوند متعال سربلند بیرون می‌آییم.

 

علوی در خصوص اهمیت فراهم کردن محیط امنیت و نشاط مردم، بیان کرد: اگر برای امنیت و نشاط مردم محیط فراهم نشود مشکلات جامعه دوچندان می‌شود در صورتی که اگر امکانات لازم را فراهم کنیم مردم دشمن را طرد می‌کنند و این در حالی است که بدون امنیت و نشاط خیری به جامعه و کشور نمی‌رسد و زمینه نارضایتی و دلسرد کردن مردم فراهم می‌شود.

 

علوی با بیان اینکه در اتاق مسئولین باید به روی مردم باز باشد و مسئولان نباید در اتاق‌های خود را به روی مردم ببندند، تصریح کرد: گره‌گشایی از حاجت‌ها سبب افزایش نعمت خداوند به جامعه می‌شود و گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی باید در اولویت برنامه‌های مسئولان در راستای ایجاد اشتغال در جامعه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به نامگذاری امسال بنام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم، باید به گونه‌ای عمل شده باشد که جمع کثیری از افراد فاقد شغل زمینه اشتغال آنان ایجاد شده باشد.

 

وزیر اطلاعات در خصوص سفرهای استانی، ابراز داشت: در این سفرها وضعیت فعال‌سازی کارخانه‌های تعطیل شده بررسی شد که مدیران و استانداران مناطق مختلف از فعال‌سازی کارگاه‌های راکد و افزایش تولید کارگاه‌های نیمه‌فعال خبر دادند و مدیران استان‌ها از رونق اقتصادی مناطق اظهار رضایت داشتند، زیرا رونق اقتصادی در کارخانه‌ها و افزایش تولید کاری بسیار ارزشمند است که نشان از گره گشایی از مشکلات مردم و در امر سرمایه گذاری است.

 

علوی بیان کرد: با کارکرد موفق دولت یازدهم در شرایط سخت گشایش‌هایی آرام آرام ایجاد می‌شود به گونه‌ای که یخ تحریم‌ها ذوب می‌شود.

 

وزیر اطلاعات با بیان اینکه خدمات گوناگونی در حوزه‌های روستایی و شهری انجام شده است، تصریح کرد: نباید از راه دینداری برای رسیدن به موقعیت‌ها در عرصه‌های انتخابات استفاده کرد، در واقع نباید دنیا را در چارچوب دین مهندسی کنیم.

 

علوی با بیان اینکه مسئولیتی که بخواهد همراه معصیت باشد ارزشی ندارد، گفت: اگر دنیا به وسیله دین مهندسی کردیم، هم دین و هم دنیا از آن خود کرده‌ایم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------