آخرین اخبار سیاسی

عراقچی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است

دبیر شورای راهبردی سیاست خارجی و معاون سابق وزارت خارجه گفت: مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می‌کند. باید پس از زدن ضربه نظامی وارد…

ادامه اختلاف جلیلی و پایداری‌ها با جبهه مردمی /پیام حضور آیت‌الله موحدی‌کرمانی در جمع جمنا



اخبار,اخبار سیاسی واجتماعی,سعیدجلیلی

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در خصوص رسیدن اصولگرایان به وحدت در این دوره از انتخابات گفت: همین که همه کسانی که می‌خواهند وارد رقابت شوند، از طریق جبهه مردمی نیروهای انقلاب اقدام خواهند کرد، خود جلوی تفرقه و تشتت را تا حدود زیادی خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم از «سعید جلیلی» و اعضای جبهه پایداری به عنوان اصولگرایانی یاد کرد که تاکنون حاضر به عضویت در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نشده اند.

 

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت مبارز از جبهه مردمی کاملا حمایت می کند، اظهار کرد: هر حرکت جمعی که بتواند نیروهای انقلاب را گرد هم بیاورد و وسیله ای برای انتخاب بهتر باشد، حمایت می شود و این حرکت را مصداق یک چنین اقدامی می داند.

 

وی در ادامه از عدم حضور «سعید جلیلی» در این جبهه گفت و یادآور شد: من آدم رکی هستم و دلیلی ندارد که حقیقت را نگویم. از جلیلی مکرر دعوت شد تا به جبهه مردمی بپیوندد و ما واقعا به دنبال این بودیم که جلیلی به این مجموعه بیاید، اما خودش قبول نکرد. پایداری ها هم نیامدند، ولی کاندیدایی هم در انتخابات ندارند.

 

جلوی تفرقه و تشتت را گرفته‌ایم

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در خصوص رسیدن اصولگرایان به وحدت در این دوره از انتخابات گفت: همین که همه کسانی که می خواهند وارد رقابت شوند، از طریق جبهه مردمی نیروهای انقلاب اقدام خواهند کرد، خود جلوی تفرقه و تشتت را تا حدود زیادی خواهد گرفت.

 

مصباحی مقدم شکست در انتخابات سال گذشته مجلس را تعبیر درستی ندانست و گفت: اکثریت همین امروز نمایندگان مجلس با اصلاح طلبان نیستند. اصلاح طلبان اکثریت را ندارند و این نشان می دهد که اصولگرایان در انتخابات گذشت شکست نخورده اند.

 

وی افزود: شکست اصولگرایان فقط در انتخابات تهران اتفاق افتاد نه در کل کشور. در کل کشور این اکثریت نیروهای انقلابی بودند که رأی آوردند؛ بنابراین، انتخابات سال گذشته مجلس، تجربه ناگواری برای ما نبود. البته در تهران هم فکر می کنم با توجه به شرایط خاص تهران این اتفاق افتاد. نیروهای مردمی ما به دلیل شرایط خاص اقتصادی خود متأسفانه پای صندوق های رأی نیامدند و از این ناحیه بود که ما صدمه خوردیم.

 

پیام حضور آیت‌الله موحدی‌کرمانی در جمع جبهه مردمی

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در ادامه با تأکید بر اینکه ما تمام تلاش خود را می کنیم تا نیروهای انقلابی به وحدت برسند و به نظرم تشکیل این جبهه بهترین روش است، به حمایت جامعه روحانیت مبارز از این جبهه اشاره و عنوان کرد: حضور آیت الله موحدی کرمانی در مجمع عمومی جبهه دلیل روشنی بود برای اینکه از این حرکت حمایت کنیم.

 

مصباحی مقدم همچنین در خصوص ملاک اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در انتخاب کاندیدای نهایی آنها برای انتخابات ریاست جمهوری آتی سخن گفت.

 

ملاک‌های انتخاب کاندیدای نهایی جبهه مردمی

وی یادآوری کرد: علاوه بر شرایط انقلابی و توانایی مدیریتی، طبیعتا مقبولیت اجتماعی است حرف اول را در این انتخاب می زند و رأی آوری کاندیدای اصولگرایی، بسیار برای ما اهمیت دارد؛ بنابراین تمام تلاش این است که فعالیت های ما منجر به معرفی گزینه ای شود که بالاترین رأی را داشته باشد.

 

وی در پایان گفت: بسیار امیدواریم در این دوره از انتخابات مردم به اصولگرایان استقبال نشان دهند و احتمال پیروزی ما هم خیلی زیاد است.

 

اخبارسیاسی واجتماعی _ تابناک 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------