آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

لاریجانی: چرا باید وضع اقتصادی کشور طوری باشد که کارکنان نتوانند زندگی راحتی داشته باشند



اخبار,اخبار سیاسی واجتماعی,علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت سایپا از محصول جدید این شرکت خودروسازی رونمایی کرد.

به گزارش خانه ملت،علی لاریجانی صبح امروز (دوشنبه، 16 اسفندماه) در مراسم رونمایی از خودرو "کوئیک" به عنوان محصول جدید گروه خودروسازی سایپا که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و تعدادی از نمایندگان مجلس در محل سالن همایش های این شرکت برگزار شد، گفت: برای من خیلی خوشحال کننده بود که گزارش ها و نکاتی که اجماعا مطرح شد را شنیدم اگرچه بازدید سایپا یک روز وقت کامل می خواهد که همه ابعاد کار و تلاش صنعتگران مشاهده گردد و ارزش این را دارد که انسان برای این کار وقت بگذارد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همان طور که مدیرعامل سایپا و وزیر صنعت،معدن و تجارت اشاره کرده اند؛سایپا یکی از واحدهای تولیدی مهم کشور است.

 

وی افزود: این شرکت به دلیل فراز و فرودهایی که در این مدت سپری کرد،ما در مجلس در جریان مشکلات آن قرار گرفتیم و نگران بودیم که سرنوشت این شرکت صنعتی بزرگ به کجا خواهد انجامید.

 

لاریجانی با بیان اینکه خودروسازی یکی از صنایع مهم و پایه ای برای صنعت کشور است، گفت: کشور ما باید از این جهت گام های بلندی را در ادوار مختلف برمی داشت؛اما در زمانی کوتاه دچار نقایصی شد؛ولی اصالتا این صنعت، صنعت مهم کشور است و به همین دلیل وضعیت مالی این شرکت در گذشته نگرانی برای ما به وجود آورده بود.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز که به صورت اجمالی بازدیدی از این شرکت خودروسازی داشتم؛هدف اصلی بنده گفتن خسته نباشید و خداقوت به کارکنان، مدیران و صنعتگران این شرکت بود.

 

لاریجانی با اشاره به اینکه دو بخش دراین بازدید کوتاه که صورت گرفت برای ما خرسندکننده بود و همچنین گزارش مدیرعامل این شرکت نشان داد که اضطراب هایی که درگذشته ازنظر مالی دراین موسسه وجود داشت که واقعا مایه تاسف بود؛درحال به سامان رسیدن است که امیدواریم همین فکر در بخش های مختلف وجود داشته و این صنعت جهشی داشته باشد.

 

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه کمیسیون صنایع و معادن مجلس باید پیگیری کند که چرا صنایع دچار مشکل می شوند و چه عوامل و کسانی در این قضیه مقصر هستند،افزود:این ایجاد خلل ها که برای اقتصاد کشور مضر است باید مشخص بشود.

 

وی ادامه داد:اگر اقتصاد کشور امروز دچار ضعف است،همین بخش های مهم صنعتی ما که دچار خلل می شود؛اقتصادکلان را با مشکل مواجه می کند.

 

لاریجانی تصریح کرد:ایران کشوری دارای سرمایه های بزرگ از لحاظ نیروی انسانی،نفت و گاز است،چرا باید وضع اقتصادی کشور این باشد که کارکنان آن در بخش های مختلف کشور نتوانند زندگی راحتی داشته باشند.

 

وی افزود: بسیار مهم است که این موضوعات کالبدشکافی شود که چرا این صنعت مهم و اساسی کشور اینگونه فرود می آید و برای کسانی که تصمیم گیر کشور هستند،این نکات،نکات بسیار مهمی است.

 

این خودرو به دست خانواده شهید اسدالله ابراهیمی شهید مدافع حرم از گروه خودروسازی سایپا رونمایی شد.

 

این محصول که "کوئیک" نام دارد خودرو سواری جدید گروه خودروسازی سایپا است که سال آینده وارد بازار خواهد شد،"کوئیک"نام تپه ای سرسبز در استان کردستان است که به ثبت جهانی نیز رسیده است .

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------