آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

تصمیم مجمع عمومی فراکسیون امید برای تقویت جایگاه فراکسیون در انتخابات هیأت رئیسه



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,فراکسیون امید مجلس

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید از تصمیم اعضا برای بهبود جایگاه این فراکسیون در هیأت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: تعامل ما با سایر نمایندگان لیست امید در مورد هیأت رئیسه ادامه دارد، اما اگر این تفاهم حاصل نشود فراکسیون امید لیست مستقلی برای ریاست و اعضای هیأت رئیسه مجلس ارائه خواهد کرد.

 بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) تشکیل شد و تبادل نظری بین اعضا درباره انتخابات هیأت رئیسه مجلس صورت گرفت. با توجه به اینکه در سال اول فعالیت مجلس دهم دو نائب رئیس و سه عضو هیأت رئیسه از فراکسیون امید بودند حالا که ما تازه انتخابات 29 اردیبهشت را پشت سرگذاشته‌ایم انتظار این است که در این ترکیب تغییر ایجاد شود و جایگاه فراکسیون امید در هیأت رئیسه تقویت شود.

 

وی افزود: ما راه گفت‌وگو و تعامل با سایر نمایندگان لیست امید را نبسته‌ایم و قرار است با این نمایندگان تحت عنوان مستقلین مذاکراتی صورت گیرد. اما اگر این توافق حاصل نشود و آن‌ها بخواهند با اصول گرایان تعامل کنند در این صورت فراکسیون امید لیست مستقلی از کاندیدای ریاست و سایر ارکان هیات رییسه را ارائه خواهد کرد.

 

پارسایی یادآور شد:  متاسفانه در جریان رقابت‌های انتخابات هیأت رئیسه شاهد اظهاراتی از سوی برخی نمایندگان بودیم که از آن‌ها می خواهیم با درایت و منطق بیشتری در این زمینه اظهارنظر کنند و به خاطر مسئولیت یکساله در مجلس اخلاقیات را زیر پا نگذارند، جو را متشنج نکنند و اظهارات خلاف واقع نداشته باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------