آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

ظریف: ملت ایران پیشرفت و توسعه خود را ازدیگران نمی خواهد/ باحضورمردم درانتخابات سایه شوم تحریم را برداشتیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,ظریف

وزیر امورخارجه گفت:امروز خوشحال هستیم با حضور دشمن شکن مردم و با هدایت های رهبری و شجاعت و دلیری دکتر روحانی توانستیم سایه شوم تحریم را از سر کشور کنار بزنیم. 

به گزارش ایرنا، محمد جواد ظریف عصرپنجشنبه در همایش روز جهانی ام اس گفت:خوشحال هستیم که زمینه برای زندگی بهتر برای تمام مردم ایران به خصوص کسانی که درگیر بیماری خاص هستند فراهم تر است.

 

وی افزود: اگر امروز ما با شرایط بهتری روبرو هستیم به برکت وجود شما مردم است؛ اگر امروز برای تهیه دارو نیاز نیست که انواع روش های غیرمعمول وغیرانسانی استفاده کنیم و درجهان سر بلندیم و بیماران ما در بیمارستان ها مشکل اولیه پزشکی را ندارند به خاطر کسانی که مذاکره کردند نیست بلکه به خاطر شما مردم هوشمند است.

 

وی ادامه داد: به خاطر کسانی است که در سال ٩٢ با جمعیت فراوان به پای صندوق های رای رفتند و به دنیا نشان دادند که باید با این مردم بزرگ با زبان احترام صحبت کنند و باید تکریم و تحقیر را کنار بگذارند و به پای میز مذاکره بیایند.

 

وی ادامه داد: به خاطر شما است که روزجمعه پای صندوق های رای آمدید و سرنوشت خود را انتخاب کردید و یکبار دیگر به دنیا نشان دادید که هیچ کس هیچگاه نمی تواند یک ایرانی را تهدید کند.

 

وی افزود: نشان دادید این ملت ملتی نیستد که امنیت، استقلال، پیشرفت ، توسعه علم و فناوری را از دیگران بخواهد.ملتی نیستید که مثل همسایگان ما با یک چشمک از طرف غربی ها و امریکایی ها بلرزند و با چشمکی دیگر خوشحال شوند و برقصند.

 

ظریف اظهار کرد:من یکبار دیگر از شما مردم هوشمند سپاسگزاری می کنم؛ قدر خودتان را بدانید.

 

وزیرامورخارجه افزود:حضور دشمن شکن مردم در صحنه با هدایت های رهبری باعث شد غبارهای دروغ ، تهمت، ایران هراسی و ایجاد یک تصویر امنیتی از مردمی که در طول قرن ها حیات پرافتخار خود هیچگاه همسایگانشان را تهدید نکردند و همواره با بزرگ منشی در قبال بداخلاقی همسایگانشان با کرامت عمل کردند، برداشته شود.

 

وی گفت:دوعامل اساسی برای کنترل ام اس فراهم شده که یکی دارو که در دوران تحریم حداقل ٣٠٠ قلم داروی مورد نیاز را نداشتیم و امروز دیگر کسی نمی تواند درخواست خرید داروی ما را به اسم اینکه همکاری با ایران باعث فشار حیثیتی برآنها می شود، رد کند.

 

دکتر ظریف ادامه داد: نکته دومی که احساس می کنم امروز شرایط بهتری داریم؛ به یمن حضور مردم و مقابله مردم با فشار تحریم و تهدیدات خارجی این است که در یک فضای با آرامش و اطمینانی زندگی می کنیم چرا که استرس یکی از عوامل تشدید ام اس است.

 

وی گفت: مردم با انتخاب روز جمعه خود نشان دادند که راه پرنشاط و مطمئنی را انتخاب کرده اند.

 

مراسم روز جهانی ام اس عصر امروز پنجشنبه و با حضور چهره های مطرح از جمله دکتر محمد جواد ظریف وزیرخارجه، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، معصومه ابتکارمعاون رئیس جمهوری ، محمدصادق خرازی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و نمایندگانی از کشورهای ژاپن، ایتالیا، کره جنوبی، عراق ، استرالیا و پاکستان درمحل سالن اجتماعات موسسه اطلاعات برگزار شد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------