آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

رحمانی فضلی:رقابت ها به رفاقت تبدیل شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,رحمانی فضلی

وزیر کشور گفت: بعد از پایان رقابت های انتخاباتی دوره رفاقت ها، تعامل و همدلی با همه دستگاه های اجرایی کشور در جهت خدمت رسانی به مردم اغاز شده و باید ادامه پیدا کند.

 به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در نشست استانداران سراسر کشور که با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد افزود: توفیق انجام انتخابات شکوهمند را تبریک می گویم که به صورت کاملا سلامت، قانونی و توام با امنیت و مشارکت بالا با هماهنگی دستگاه های مرتبط در حوزه نظارت و اجرا برگزار شد.

 

وی ادامه داد: امیدوارم این انتخابات منشا خیر و برکت برای کشور باشد.

 

وزیر کشور ضمن خسته نباشید و خداقوت به استانداران برای برگزاری موفق انتخابات 29 اردیبهشت ماه گفت: در این نشست برنامه های سال 1396 وزارت کشور رسما به استانداران ابلاغ می شود.

 

رحمانی فضلی افزود: انتخابات با موفقیت برگزار شد و این مسوولیت و تعهد ما نسبت به مردم را افزایش می دهد و باید ضمن شکرگزاری از درگاه خداوند برای حضور پرشور مردم در انتخابات 1396، شکرگزاری عملی را داشته باشیم که این شکرگزاری عملی کار بدون وقفه برای مردم است.

 

وی ادامه داد: امیدوارم بعد از پایان رقابت ها دوره رفاقت ها،تعامل و همدلی با همه دستگاه های اجرایی کشور در جهت خدمت رسانی به مردم ادامه پیدا کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------