آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

سه سناریوی فراکسیون امید برای انتخابات هیات رییسه در مجمع عمومی تصویب شد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مجلس

سخنگوی فراکسیون امید از تصویب سه سناریوی این فراکسیون برای انتخابات هیات رییسه خبر داد و گفت: گزینه اصلی ما همواره حفظ آرامش جامعه و صحن مجلس است و باتوجه به جو مسمومی که این چند روز ایجاد شد، تمایل داریم به صورت توافقی با همه نمایندگان اقدام کنیم.

 بهرام پارسایی در گفت و گو با  ایلنا با اشاره به برگزاری نشست مجمع عمومی این فراکسیون باحضور پزشکیان و مطهری و به ریاست عارف، اعلام کرد: نشست مجمع عمومی فراکسیون امید با حضور حدود ۱۲۰ نفر از اعضای این فراکسیون تشکیل و در ابتدا گزارشی از روند مذاکرات تیم تعامل به مجمع عمومی ارائه شد.

 

او گفت: در ادامه آنچنان که از ابتدا تاکید داشتیم، بر حفظ وضع موجود و آرامش بر جامعه و محلس پافشاری می‌کنیم و هرگز هم به دنبال حذف هیچ گروه و جریانی نیستیم.

 

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باوجود اینکه پیام‌های جسته و گریخته از بیرون فراکسیون مخابره اما پیام دقیق و مشخصی ارائه نشد، به این دلیل ما در مجمع عمومی فراکسیون برای هر سه حالت تصمیم گیری کردیم.

 

نماینده اصلاح طلب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به این ترتیب در حالت اول که امیدواریم به نتیجه نیز برسد، علاوه بر آن که مجمع عمومی با فرض حفظ رییس مجلس، برای دو کرسی نواب رییس درمورد آقایان پزشکیان و مطهری به اجماع رسید و برای ناظران و دبیران نیز با فرمول ۳+۳+۳ تصمیم گیری کردیم.

 

او گفت: در حالت دوم نیز درصورتی که دوستان در فراکسیون ولایی و مستقلین برخلاف آنچه قبلا گفتند با فرمول ۶+۶ به نتیجه نرسند، سعی خواهیم کرد با فراکسیون مستقلین لیست مشترک بدهیم و در نهایت درصورتی که این توافق بین آن دو فراکسیون حاصل شود،  لیست مستقل ۱۲ نفره معرفی می‌کنیم.

 

سخنگوی فراکسیون امید از واگذاری تصمیم گیری نهایی به هیات رییسه فراکسیون خبر داد و گفت: همچنین در این جلسه رای گیری کردیم که باتوجه به آنکه نظر دو فراکسیون مستقلین و ولایی هنوز به ما اعلام نشده، تصمیم گیری درباره اینکه چگونه وارد عمل شویم، ازسوی محمع عمومی به هیات رییسه فراکسیون واگذار شد.

 

پارسایی در پایان تصریح کرد: گزینه اصلی ما همواره حفظ آرامش جامعه و صحن مجلس است و باتوجه به جو مسمومی که این چند روز ایجاد شد، تمایل داریم به صورت توافقی با همه نمایندگان اقدام کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------