آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

پیام تسلیت مجلس خبرگان رهبری/ شهادت مسوول دفتر نماینده بجنورد در حادثه تروریستی مجلس



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , خبرگان رهبری

مجلس خبرگان رهبری شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان به دست تروریسم کور را که امروز در ساختمان مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی (ره) رخ داد، تسلیت گفت.

 به گزارش ایرنا ؛ مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان به دست تروریسم کور داعش را به خانواده‌های داغدار آنان، رهبری معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

 

شهادت مسوول دفتر نماینده بجنورد در حادثه تروریستی مجلس

 

ایسنا نوشت:

 

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی از شهادت مسوول دفتر و یکی از مراجعین دفتر خود در حادثه تروریستی امروز مجلس خبر داد.

 

علی قربانی اظهار کرد: متاسفانه در حادثه تروریستی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس حسین جلالی راد مسوول دفتر این جانب و آقای حسین بنی‌اردلان از مراجعین دفتر به شهادت رسیدند.

 

در عملیات تروریستی مجلس که از ساعت 10:15 دقیقه آغاز شده بود و تا بعدازظهر ادامه داشت یکی از این تروریست ها خود را منفجر کرد و سه تن دیگر نیز توسط نیروهای یگان ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هلاکت رسیدند. همچنین یک تیم تروریستی دیگر همزمان به حرم مطهر امام خمینی(ره) رفته بود که با هوشیاری ماموران حفاظت حرم یک نفر کشته و دیگری نیز اقدام به انفجار کمربند انتحاری کرد و به هلاکت رسید.

 

دو تیم دیگر حرم امام(ره) و ساختمان مجلس را مورد حمله قرار دادند که با هوشیاری ماموران حرم مطهر امام یک فرد انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر خود را منفجر کرد.

 

به گزارش اورژانس تهران در این عملیات ها تا کنون 12 نفر به شهادت رسیدند و 42 نفر مصدوم شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------