آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

یکی از عوامل تروریستی تهران تحت بازجویی است/ اقدامات امنیتی مراکز حساس تشدید می‌شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

فرمانده نیروی انتظامی گفت: یکی از عوامل تروریستی روز گذشته تهران ،دستگیر شده است و تحت بازجویی قرار دارد.

 به گزارش  خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه تروریستی دیروز چهارشنبه، در بیمارستان ولیعصر (عج) ناجا در جمع خبرنگاران افزود: همه عوامل گروه تروریستی به هلاکت رسیده و یا دستگیر شده اند و خوشبختانه عوامل انتظامی مستقر در حرم مطهر امام با هوشیاری کامل، دو تروریست را به هلاکت رساندند.

 

وی گفت: مطمئنا حوادثی همچون حوادث تروریستی تهران ،خللی در عزم و اراده ملت و نیروهای نظامی و انتظامی ایجاد نخواهد کرد و عزم ما را برای پیشگیری از این گونه حوادث تروریستی بیشتر خواهد کرد.

 

سردار اشتری افزود: حادثه تروریستی مجلس درس بزرگ برای کسانی است که می خواهند در ایران ناامنی ایجاد کنند.

 

وی از تشدید اقدامات امنیتی و انتظامی برای مراکز حساس، خبر داد و اظهار کرد: قطعا وظیفه ما پیشگیری از کوچک ترین تحرکات خطرآفرین برای امنیت مردم است.

 

اشتری در ادامه به مجروحیت یکی از ماموران در حرم امام(ره) اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه در عیادتی که از وی داشتم حال عمومی این مجروح مناسب و از روحیه بسیار بالایی برخوردار است و من وظیفه خود دانستم که از این عزیزان عیادت کنم.

 

فرمانده ناجا به حادثه مشابه در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این حادثه نیز سه نفر از همکاران ما دچار مجروحیت سطحی و سریعا به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

اشتری با بیان اینکه همه عوامل این گروه تروریستی به هلاکت رسیده و یا دستگیر شدند ، گفت: حادثه تروریستی مجلس درس بزرگی است برای کسانی که می خواهند در ایران ناامنی ایجاد کنند.

 

این مقام ارشد انتظامی وضعیت کشور را عادی دانست و گفت: اقدامات امنیتی و انتظامی برای مراکز حساس به منظور پیشگیری از این گونه حوادث احتمالی، تشدید خواهد شد. 

 

سردار اشتری از مردم به دلیل همکاری در این گونه حوادث تشکر کرد و گفت: توصیه ما به مردم این است که فرزندان خود در نیروهای مسلح را در این گونه مواقع یاری کنند تا سرعت عمل دستگاه های امدادی و پلیس دو چندان شود.

 

براساس آمار سازمان پزشکی قانونی در دو حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) در روز چهارشنبه گذشته، 17 تن شهید شدند

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------