آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

جهانگیری: دولت دوازدهم نگاهی ویژه به دانشگاه‌ها خواهد داشت



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , جهانگیری

معاون اول رییس‌جمهور با تاکید بر وجود نگاهی ویژه در دولت دوازدهم نسبت به دانشگاه‌ها اظهار کرد: دولت خود را نیازمند مشورت با صاحب‌نظران و اصحاب فکر و اندیشه می‌داند.

 به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری عصر سه‌شنبه در جلسه‌ای با حضور اعضای انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، به وجود نگاهی ویژه در دولت دوازدهم نسبت به دانشگاه و دانشگاهیان اشاره کرد و ‌گفت: در دولت یازدهم نیز سعی شد ارتباط میان دولت و دانشگاه بیشتر شود و ظرفیت علمی و فکری دانشگاه‌ها در توسعه و پیشبرد برنامه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: دولت از دانش، تجربیات و پیشنهادات دانشگاهیان در زمینه‌های مختلف استقبال می‌کند و همواره در تصمیم‌گیری‌ها و سیاستگذاری‌ها خود را نیازمند مشورت با صاحب‌نظران و اصحاب فکر و اندیشه می‌داند.

 

در این جلسه دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها نیز گزارشی از سابقه و فعالیت‌های این انجمن ارائه و نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کرد.

 

برخی از اعضای انجمن همچنین در سخنانی از آمادگی همه‌جانبه برای ارائه کمک‌های فکری و علمی به دولت دوازدهم خبر دادند و به تشریح دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مختلف کشور به ویژه مشکلات فراروی دانشگاه‌ها پرداختند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------