آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

دو هفته بعد از حمله تروریستی در تهران، فرمانده حفاظت مجلس تغییر کرد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تشریح دومین جلسه این کمیسیون در رابطه با اقدام تروریستی داعش در تهران پرداخت.

 به گزارش ایلنا ؛ علیرضا رحیمی در کانال تلگرامی خود در این باره نوشت: امروز دومین جلسه کمیسیون امنیت ملی در خصوص حادثه تروریستی مجلس با ترکیب بیشتری از نمایندگان ارشد دستگاه‌های ذیربط از جمله وزارت کشور، اطلاعات، سپاه انصار، استاندار تهران، فرمانده ناجا پایتخت، مسئولین حفاظت و حراست و معاونت اجرایی مجلس و رییس و اعضای کمیسیون به‌مدت سه ساعت برگزار شد.

 

او با بیان اینکه اغلب بحث‌ها رو به آینده بود و بیشتر دستگاه‌ها با بیشنهادهای مشخص و کارشناسی شده حاضر شده بودند، اظهار داشت: حضور فرمانده جدید حفاظت مجلس در این جلسه به‌همراه فرمانده قبلی که روز گذشته رسما معارفه شد قابل توجه بود، به نظر مسلط و عملیاتی و با آمادگی کامل مسئولیت فرماندهی یگان حفاظت را پذیرفته است.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تاکید بر سرعت‌بخشی به اجرای مصوبات نهایی و هماهنگی کامل مدیریتی بین یگان‌های مختلف حفاظتی و دستگاه‌های ذیربط فصل مشترک همه نظرات در دومین جلسه این کمیسیون برای بررسی حادثه تروریستی مجلس بود، تصریح کرد: این جلسات تا تصویب طرح جامع امنیتی ادامه دارد.

 

رحیمی افزود: گزارش وزارت اطلاعات در حاشیه جلسه مطرح شد که در آن جزییات کاملی از عملیات علیه گروهک انصارالفرقان در منطقه قصرقند سیستان و بلوچستان را به حاضرین ارائه‌ کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------