آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

دادستان کل کشور:دادستان تهران به موضوع توهین به رییس‌جمهور ورود کرده است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,منتظری

دادستان کل کشور درباره حادثه توهین به رییس جمهور در راهپیمایی روز قدس کفت: قرار است دادستانی تهران و دادسرای تهران به این مساله ورود کند و وزارت کشور و نیروی انتظامی مستندات خود را ارایه دهند.

 به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در حاشیه تجدیدمیثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئال که آیا پرونده تخلفات انتخاباتی به دادگاه ارسال شده است؟ گفت: با توجه به گستردگی موضوع این مساله باعث تاخیر در ارسال پرونده به دادگاه شده و چون تخلفات مربوط به تمام استان‌ها می‌شود رسیدگی به آنها زمان بر است.

 

دادستان کل کشور درباره افزایش آمار تخلفات و احضار برخی فرمانداران گفت: در حال حاضر همان 6 فرماندار احضار شده‌اند و آمارها افزایشی نداشته است.

 

وی در رابطه به حادثه توهین به رییس‌جمهور در روز قدس گفت: قرار است دادستانی تهران و دادسرای تهران به این مساله ورود کند و وزارت کشور و نیروی انتظامی مستندات خود را ارایه دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------