آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

بهروز نعمتی: هویت هتاکان به شخصیت‌های نظام مشخص است /چون پرده بیفتد نه تو مانی و نه من



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,روحانی

سخنگوی هیات رئیسه مجلس از مطرح شدن موضوع حواشی روز قدس در جلسه روز یکشنبه مجلس خبرداد و گفت برای جلوگیری از تکرار این اقدامات لازم است برخوردی قاطع صورت بگیرد.

 بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره آنچه در حاشیه راهپیمایی روز قدس صورت گرفت با تاکید بر اینکه این اقدامات اقداماتی سازمان یافته است به خبرآنلاین، گفت: با توجه به فضایی که وجود دارد این اقدامات حتما اقداماتی سازمان یافته است و مجموعه هایی از این رفتار های خودسرانه حمایت می کنند به گونه ای که در ایام مختلف ما شاهد بروز چنین برخوردهایی هستیم.

 

بهروز نعمتی با اشاره به اتفاقات مشابهی که پیش از این رخ داده بود مدعی شد هویت افرادی که چنین رفتارهایی را از خود نشان می دهند  و به شخصیت های نظام هتاکی می کنند مشخص و شناسایی شده است، افرادی که به سمت رئیس مجلس مهر پرتاب کردند یا در شیراز نسبت به علی مطهری رفتارهای هتاکانه ای نشان دادند یا در خراسان علیه شخصیت های سیاسی همچون ناطق نوری اقداماتی انجام دادند، تغییری نکردند و مشخص است چه کسانی چنین رفتارهایی را انجام می دهند و اساسا نیاز به کشف ندارد.

 

او گفت: اگر گامی به عقب برداریم و ببینیم چه کسانی با اسلحه به صورت فردی می کوبند؛ خواهیم دید اینها افراد مشخصی هستند.

 

نعمتی افزود: به هر صورت دستگاه هایی که متولی رسیدگی به این موضوع هستند مانند قوه قضائیه باید به گونه ای برخورد کنند که ما شاهد تکرار چنین رفتارها نباشیم.

 

نماینده مردم تهران با اشاره به این مصرع که "چون پرده بیفتد نه تو مانی و نه من" گفت: قطعا اگر مانع بروز چنین رفتارهایی نشویم هیچ کسی در این کشور از آسیب این افراد در امان نخواهد ماند به هر صورت این افراد باتوجه به اینکه قدرت دارند و از امکانات خوبی برخوردارند خود را مجاز به انجام هر رفتاری می دانند؛ بنابراین این قانون است که باید در برابر آنها بایستد.

 

او ادامه داد: اینکه دادستانی تهران به موضوع ورود کرده و در نامه ای از فرماندهی پلیس تهران و معاون وزیر اطلاعات خواسته است تا برای مشخص شدن این افراد اقدام کنند جای تقدیر دارد که امیدوارم از قضات شجاعی که وجود دارد نیز در این پرونده استفاده شود تا برخورد لازم با متخلفین صورت بگیرد.

 

بهروز نعمتی درباره احتمال تشکیل کمیته حقیقت یاب در این مورد گفت: با توجه به فضایی که پیش آمد اگر قرار به تشکیل کمیته حقیقت یاب باشد علی لاریجانی دستورات لازم را به کمیسیون امنیت خواهد داد. آنچه مسلم است اینکه مجلس نسبت به موضوعات پیش آمده واکنش نشان خواهد داد و در جلسه روز یکشنبه مطرح خواهد شد.

 

وی در پاسخ به این سوال که چقدر لازم است این کمیته تشکیل شود گفت: به نظر من این کار لازم است اما مهمتر از همه اقداماتی است که باید از سوی قوه قضائیه صورت بگیرد .

 

نعمتی خاطر نشان کرد: قرار نیست جامعه یک دست باشد و کسی نقدی نکند که البته باید نقد ها و گله مندی ها مطرح شود اما راه بیان نقد وجود دارد چرا باید در روزی که بهترین روز ماست و باید از آن برای مبارزه علیه دشمن استفاده کنیم کاری کنیم که همه چیز به حاشیه برود؟!.

 

سخنگوی هیات رئیسه اقدامات روز جمعه را بی شباهت با وقایع حمله به سفارت عربستان ندانست و گفت: دقیقا همان اتفاقی که سال 94 در مورد اعتراض به اعدام شیخ نمر رخ داد، امسال در جریان راهپیمایی روز قدس مشاهده می شود و همانطور که آن روز می توانستیم به بهترین نحو ظالم بودن رژیم آل سعود را به نمایش بگذاریم و با رفتار تند برخی این امر صورت نگرفت؛ روز جمعه نیز به علت رفتار معدودی بجای آنکه فریاد مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان برسد همه چیز به حاشیه برده شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------