آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

حمایت ناطق نوری از روحانی



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,ناطق نوری

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری با بیان این که «جناب آقای روحانی در ابتدای شروع به کار دولت اعلام نمودند که قصد دارند مشکلات و مسائل خارجی را حل نمایند و پس از آن به حل مسائل داخل بپردازند» ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله پس از انتخاب مجدد، ایشان بتوانند مسائل داخلی مانند معیشت مردم، اشتغال و ... را در راس برنامه‌ها قرار داده و درصدد حل آن برآیند.

 به گزارش ایسنا، رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در دیدار کمیته روحانیون حامی حسن روحانی در استانهای مختلف کشور گفت: انتخابات از افتخارات نظام و مظهر دموکراسی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز نسبت به آن تاکید فراوان داشته و دارند.

 

وی با بیان این که حضور حداکثری مردم هدفی مهم و بسیار حائز اهمیت است، آن هم در این شرایط که در منطقه اتفاقاتی با واسطه یا بی واسطه علیه کشور می‌افتد تاکید کرد: مردم همیشه نشان داده‌اند که حضورشان در جهت علاقه به نظام و کشورشان بوده و نقش روحانیت در به صحنه کشاندن مردم بسیار مهم است.

 

ناطق نوری تاکید کرد: خوب است که آمار دقیق و جامع از عملکرد دولت یازدهم در اختیار عموم قرارگیرد تا مردم بدانند با شروع به کار این دولت چه تحولاتی رخ داده است و خود نتیجه گیری کنند.

 

وی همچنین هشدار داد: مردم نسبت به جنگ روانی ایجاد شده و جوسازی ها مانند آمارسازی و برخی نظرسنجی های دروغین منتشر شده، آگاه باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------