آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

واکنش محجوب به توهین علیه رییس‌جمهور/ شهید بهشتی را پیش از ترور فیزیکی، ترور شخصیت کردند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , محجوب

 

به گزارش ایلنا؛ علیرضا محجوب در واکنش به توهین عده‌ای علیه رییس‌جمهور در کانال تلگرامی خود با اشاره به اظهارات حجت‌الاسلام پناهیان، فرمایشات رهبر انقلاب و حدیثی از امام علی(ع) نوشت:از این توالی حرمت شکنی در اجتماعات ملی و خدشه دار نمودن انسجام و وحدت جامعه چه کسانی سود می‌برند؟!

 

اصل حرف و پرسش ما اینست: علمای اخلاق! این‌ها جنایت نیست؟این‌ها خیانت نیست؟ این‌ها گناه نیست؟! مولا علی (ع): برترین ادب این است که انسان در حد و مرز خود به ایستد و از اندازه خویش تجاوز نکند.(غررالحکم صفحه ۲۴۷ حدیث ۵۰۷۸)

 

مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری(اسفند۸۹): من بخصوص از جوان‌ها می‌خواهم که نگذارند این فضای غیبت و تهمت و فحاشی و هتاکی و شکستن حرمت‌ها ادامه پیدا کند. وقتی که ادامه پیدا کرد، طبعاً همان طور سرایت هم می‌کند - مثل بیماری مسری - ناگهان می‌بینید مثلاً در نمازهای جمعه که محل خشوع و ذکر و توجه است، یک چنین چیزهایی گاهی احیاناً دیده می‌شود، که غلط اندر غلط است.»

 

نماینده مردم تهران با هشتک انتهایی "فرهنگ سیاسی" دقیقا این فرضیه را تایید می‌کند که حرمت‌شکنان در عمل به توصیه‌ها و راهبردهای بزرگان و واعظان خویش نیز پایشان می‌لنگد.

 

شهید بهشتی را پیش از ترور فیزیکی، ترور شخصیت کردند

 

همچنین محمود صادقی با اشاره به سالگرد شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در توییتر خود نوشت: امشب سالگرد شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن است. بهشتی را پیش از ترور فیزیکی ترور شخصیت کردند. یکی از اتهامات او پیگیری خط سازش با آمریکا بود.

 

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------