هشدار وزیردفاع ایران به ترامپ؛ تصمیمات ترامپ می‌تواند سبب بروز پیامدهای غیرقابل کنترل شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,دهقان

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران که در چارچوب برنامه کاری شرکت در ششمین نشست امنیت بین‌المللی در مسکو حضور دارد، گفت: تکرار تصمیم‌های تجربه شده قبلی آمریکا در دوره جدید می‌تواند پیامدهای غیرقابل کنترل داشته باشد.

 به گزارش ایرنا؛ سردار دهقان که بنا به دعوت رسمی سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز (سه شنبه) برای شرکت در ششمین نشست امنیتی و مذاکره با شماری از همتایان خود وارد مسکو شد، به خبرنگاران گفت: تحولات جدید شکل گرفته در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان و همچنین بحث فضای سایبری در نشست امنیتی مسکو بررسی خواهد شد.

 

وی گفت: جریان تکفیری و تروریسم در سوریه و یمن و دامنه آن در خاورمیانه نیز در دستور کار مباحث قرار دارد.

 

وزیر دفاع اظهار کرد که مباحث مطرح می شود تا به درک و مواضع واحدی برای همگرایی و حرکت با هدف حل مشکلات برسیم.

 

سردار دهقان گفت: پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ، تصمیم هایی اتخاذ می شود و همچنین رویکردهایی که پیشتر تجربه شده است می تواند، سبب بروز پیامدهای غیرقابل کنترل شود.

وی همچنین در باره مباحث دومین نشست مشترک با سرگئی شویگو وعماد فهدالجاسم الفریج وزیران دفاع روسیه و سوریه در حاشیه نشست امنیتی مسکو نیز اظهار کرد: در مذاکرات سه جانبه، مسائل مختلف و تحولات سوریه از جمله مبارزه با تروریسم بررسی می شود تا نتیجه حرکت ها به نفع سوری ها باشد و به راه حل سوری-سوری منجر شود.

 

سردار دهقان افزون بر شرکت و سخنرانی در نشست بین المللی امنیتی مسکو که از فردا با حضور حدود 700شرکت کننده از جمله اعضای هیات های نمایندگی از حدود 80 کشور، 25 سرپرست هیات در سطح وزیران دفاع، رئیسان ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهای ارشد نظامی آغاز می شود، با همتای روس خود و همچنین شماری دیگر از همتایان دیدار و مذاکره خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------