آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

عارف:سند تحول از سند ۲۰۳۰ جامع تر است/هر سندی که حرف خوبی داشته باشد به آن توجه می کنیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عارف

رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: شورای انقلاب فرهنگی سند ۲۰۳۰ را از دستور کار خارج کرده است چراکه ما سند کاملتر و جامع تری به نام سند تحول در اختیار داریم اما در عین حال هر وقت هر سندی حرف خوبی داشته باشد به آن توجه می کنیم.

 به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به محورهای سخنرانی امروز حجت الاسلام حسن روحانی در خصوص توان دفاعی ایران و آزمایش های موشکی ایران اظهار کرد: این جزو بدیهیات است و ما برای اینکه بتوانیم آرمان های خودمان را و جهت گیری های اصلی نظام را دنبال کنیم؛ چرا که باید از نظر بنیه دفاعی حداکثر قدرت را داشته باشیم و این جزو راهبردهای اصلی ما است.

 

وی افزود: ما هیچ وقت اجازه ندادیم کسی در مسائل داخلی ما دخالت کند و این موضوع هم بارها مطرح شده که آزمایش های موشکی ما نقض برجام نیست و به تعهد خودمان پایبند هستیم و در تقویت بنیه دفاعی خود از تمام توانمندی های داخلی استفاده می‌کنیم.

 

عارف با اشاره به میزان تعهد غربی ها به برجام، گفت: ما گفته ایم که بدعهدی هایی از سوی آنان وجود است و امید است اروپا به طور جدی به برجام پایبند باشد و آمریکا نیز باید توجه کند که اعمالش به ضرر طرف های برجام نباشد.

 

رئیس فراکسیون امید مجلس درباره ترکیب دولت دوازدهم نیز اظهار کرد: هنوز خیلی زود است که در این زمینه اظهار نظر کنم.

 

عارف در خصوص بازپس گیری بنیاد علوی هم تاکید کرد: اطلاع دقیقی از روند پیگیری ها در این زمینه ندارم طبیعتا این موضوع باید به طور جدی پیگیری شود.

 

وی در زمینه سند 2030 و اینکه چه بخش هایی از آن اجرا خواهد شد، اظهار کرد: شورای انقلاب فرهنگی این سند را از دستور خارج کرد. ما سند جامع تر و کامل تر از آن داریم که همان سند تحول است که بیش از 10 سال روی آن کار شده و از نظرات همه صاحبنظران استفاده شده است که این باید مبنای حرکت و تلاش های آموزش و پرورش باشد تا بتوانیم به جهت گیری های لازم برسیم.

 

عارف در پایان تاکید کرد: در عین حال هر وقت هر سندی حرف خوبی داشته باشد به آن توجه می کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------