آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ارجحیت اولویت‌های ایدئولوژیک؛ «شنبه» را شکست داد

عضو کمیسیون اجتماعی دلیل مجلس برای تعطیل شدن پنج‌شنبه به جای شنبه را عدم همراهی با یهودیان دانست!.به عقیده بسیاری از صاحبنظران تعطیلی شنبه…

جهانگیری: مردم بدانند فرد فاقد سابقه مدیریت در دولت یا مجلس نمی تواند کشور را اداره کند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , جهانگیری

اسحاق جهانگیری کاندیدای اصلاح طلبان در صحنه انتخابات در برنامه "صدای انتخاب" رادیو ورزش نکات مهمی را خطاب به مردم ایران مطرح کرد و گفت: مردم عزیز ایران بدانند کسی که سابقه مجلس و دولت ندارد سخت است که بتواند کشور را اداره کند. سوابق مدیریتی مهم است نه اینکه شعار داده باشد.مردم بدانند که دارند به نفر دوم کشور رای می‌دهند. رئیس‌جمهور پس از رهبری اولین شخصیت کشور است.

 به گزارش ایران آنلاین ؛ محورهای مهم اظهارات معاون اول رئیس جمهوری به شرح زیر است:

 

قوه قضاییه، مجلس و نیروهای مسلح و ظرفیت‌های که در اختیار دولت نیست اگر در کنار هم قرار گیرد مسائل کشور حل خواهد شد و بنده فردی هستیم که می‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

 

کابینه باید بتواند مشکلات کشور را حل کند و کشور را به سمت توسعه پیش ببرد. وزرا باید برنامه را قبول داشته باشند . در بین فعالان بخش مورد نظر باید جزو فعالان باشد.پاکدستی یکی از شاخص های تعیین کننده در انتخاب کابینه است.

 

در کابینه آینده، متوسط سن باید ۴۵ سال باشد، زن ها باید سهم  مناسبی از کابینه داشته باشند. ضمن اینکه در سطوح مدیریتی دولت دوازدهم باید حضور پررنگی داشته باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------