آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند/ از جملات رییس کل بانک مرکزی در صداوسیما متاسف شدم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضای تیم اقتصادی دولت و حتی مشاورین و معاون اقتصادی باید تغییر کنند،…

وزیرکشور: مشکل کشور تولید و اشتغال است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,وزیرکشور

وزیرکشور گفت: مشکل کشور موضوعات اقتصادی، تولید و اشتغال است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه شورای اداری لرستان، اظهار کرد: در سالیان سال به لطف خدا، با رهبری امام راحل و مقام رهبری مردم توفیق پیدا کردند سرنوشت خود را خود تعیین کنند و این کار مهمی است.

 

وی افزود: انتخابات در شرایط کاملاً قانونی و در سلامت کامل با همکاری همه مسئولان اجرایی برگزار شد و با وحدت و انسجام و البته سرعت و دقت بیشتر در پی عملیاتی شدن برنامه‌های دولت در بخش‌های مختلف به ویژه اشتغال، اقتصاد و تولید حرکت می‌کنیم.

 

وزیرکشور تصریح کرد: در منطقه شاهد بحران‌های متعدد سوریه، لبنان، یمن و عراق بودیم و دولت‌های منطقه وابستگی شان آشکارتر و حمایت شان از وهابیت، تکفیر و گروه‌های تند تروریستی مثل داعش، القاعده و طالبان روشن بود و ایران تنها کشوری بود که حامی مردم، ملت‌ها و مبارزه اصلی با تروریست بود.

 

رحمانی فضلی اضافه کرد: جلوه های دموکراسی در انتخابات ایران یک بار دیگر تجلی یافت، رئیس جمهور آمریکا به عربستان رفت و کشورهایی که حامی تروریسم هستند و بویی از دموکراسی نبردند را مورد تفقد و حمایت قرار دادند و به ایران حمله می‌کردند.

 

وی بیان کرد: اولویت دولت در ۴ سال پیش رو تولید، اشتغال، وحدت و همدلی در کشور خواهد بود و در عرصه سیاست داخلی باید روی وحدت و همدلی تاکید داشته باشیم تا انسجام ملی موجب شود اقتدار ملی ما افزایش یابد.

 

وزیرکشور خاطرنشان کرد: باید با رشد تولید، ایجاد اشتغال و تامین منابع لازم بتوانیم پایه‌های قدرت ملی را در حوزه اقتصاد محکم کنیم.

 

رحمانی فضل افزود: فعلا موضوع کشور ما اقتصاد، تولید و اشتغال است و باید تلاش کنیم این مقوله و موضع به عنوان اولویت یک دولت و کشور در دستور کار باشد.

 

وی اظهار کرد: سالانه یک‌میلیون و 350 هزار نفر وارد بازار کار می‌شوند و رشد جمعیت بسیار بالا به سن کار رسیده و اگر بخواهیم به این میزان سالانه شغل ایجاد کنیم فقط برای آن‌هایی که امسال به بازار کار می‌رسند نسبت به آن‌هایی که وارد بازار کار می‌شوند و انباشتگی‌های  قبلی کمبود شغل داریم بنابراین با روش‌های فعلی نمی‌توانیم این نیاز را پاسخ دهیم.

 

وزیرکشور تصریح کرد: نباید منتظر بودجه‌های دولتی ماند چراکه همه این بودجه‌ها را که به‌کل کشور تقسیم کنند نمی‌تواند رشد اقتصادی برای استان ایجاد کند بنابراین باید به سمت بخش خصوصی و سرمایه‌های مردم و بهره‌وری و صرفه‌جویی و جذب سرمایه‌های خارجی حرکت کنیم.

 

رحمانی فضلی گفت: پیشرفت علم و تکنولوژی با سرعت اتفاق می‌افتد لذا برای ایجاد شرایط مطلوب رقابتی باید با ایده‌های نو و جلب ظرفیت‌های متفاوت مردمی وارد عرصه‌های اقتصادی شد .

 

وی افزود: ما در برابر مردم، شهدا و رهبر متعهد و مسئول هستیم و باید به لباس علم و تجربه و تلاش و نکنولوژی مزین باشیم و پیش رویم.

 

وزیر کشور تصریح کرد: برای تقویت حوزه اقتصاد باید از ورود کالای خارجی جلوگیری کنیم و باید قیمت‌های تمام شده را پایین و کیفیت را افزایش دهیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------