آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

وزیر اطلاعات:ایران با ناتوی اطلاعاتی مواجه است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , محمود علوی

وزیر اطلاعات گفت: دشمن در حال تلاش است که تقابل با جمهوری اسلامی با استکبار جهانی را به تقابل شیعه و سنی و تقابل قومیت ها تبدیل کند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمود علوی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه اظهارکرد:جمهوری اسلامی ایران امروز همزمان با ناتوی فرهنگی و نظامی، با ناتوی اطلاعاتی هم مواجه است.

 

وی افزود: در شرایطی که دشمنان مشغول توطئه علیه توفیقات ایران اسلامی در منطقه هستند و غرب آسیا درحال بازمهندسی است، اهمیت حفظ و ارتقای امنیت کشور بسیار بیشتر از گذشته است،  ما نباید دچار تاخر اطلاعاتی و امنیتی شویم.

 

علوی خاطرنشان کرد: گروه‌های معاند و مخالف انقلاب اسلامی با راهبرد آمریکا و سرمایه عربستان حتی با تابلوهای مختلف اکنون کنار هم نشسته اند که نمونه تلاش‌های آنها در نشست های پاریس، قاهره، بروکسل و ریاض دیده می‌شود، لذاحفظ وحدت ملی از واجبات است.

 

به گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات ، وزیر اطلاعات همچنین با مرور  وضعیت امنیت استان کرمانشاه آن را مناسب و قابل تقدیر توصیف کرد  و یادآورشد که  نیروهای وزارت اطلاعات در کنار مردم و سایر مسئولان تمام تلاش خود را برای حفظ و ارتقای امنیت به کار می‌گیرند.

 

وی جامعه اهل سنت استان کرمانشاه را مومن و وفادار به جمهوری اسلامی معرفی کردوگفت: آنها شهدای بسیاری برای دفاع از نظام تقدیم کرده اند که ما هرگز این فداکاری‌ها را فراموش نمی‌کنیم.

 

لازم به ذکر است که در این نشست وزیر اطلاعات از تلاش‌های خراسانی مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمانشاه تقدیر و  مدیرکل جدید این استان را معرفی کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------