آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

لاهوتی:علی رغم تاکید بر بهره‌گیری از توان داخلی در همین مجلس چای خارجی مصرف می‌شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,لاهوتی

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علی رغم تاکید بر بهره‌گیری از توان داخلی و قانون استفاده حداکثری از ظرفیت تولید داخل در همین مجلس چای خارجی مصرف می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهرداد بائوج لاهوتی طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن  تسلیت به مناسبت درگذشت پروفسور مریم میرزاخانی و تشکر از نمایندگان مجلس به دلیل تصویب طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، گفت: آمریکایی ها از برجام ناامید شده و به دنبال تضعیف نیروهای امنیتی به ویژه سپاه پاسداران هستند؛ همانطور که سپاه حافظ انقلاب است ما هم باید حافظ این نهاد مقدس باشیم.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: بانک مرکزی برای مشکلات به وجود آمده از سوی موسسه کاسپین قصور داشته و باید شفاف سازی کند، افزود: روند کاری این موسسه خلاف قانون بوده است؛ هر چند بانک مرکزی در این رابطه مسئول بوده اما یک موسسه چطور می‌تواند میلیاردها تومان پول مردم را جمع و کلاه برداری کند؟ موسسه کاسپین 12 هزار و 800 میلیارد تومان به مردم بدهکار است.

 

وی خطاب به رییس بانک مرکزی ادامه داد: این موسسه 5600 میلیارد تومان از مردم وصول کرده در حالی که در حال حاضر تمام دارایی آن 4000 میلیارد تومان است.

 

لاهوتی افزود: هر چند مقرر شد رییس بانک مرکزی برنامه ای را برای رفع مشکلات موسسات ارائه دهد اما این برنامه همچنان بلاتکلیف است؛ نیاز است تا مشکلات این موسسه به بحران امنیتی و چالش بزرگ تبدیل نشده شورای عالی امن

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------