آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات،…

دولت یازدهم اقتصاد کشور را نجات داد



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی , انتخابات

عضو شورای شهر تهران گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، برنامه‌های متفاوتی برای اقتصاد، سیاست و اجتماع دارند، اما در برنامه‌های دولت تدبیر وامید علاوه بر اینها، تقویت آزادی‌های فردی و اجتماعی نیز پیش‌بینی شده است.

 به گزارش  ایلنا، محسن سرخو در همایش کمیته کارگری ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: دولت آقای روحانی با توجه به اقتصاد بازمانده از دولت نهم و دهم که با رکود و تورم فزاینده مواجه بود، کنترل تورم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داد، تا جایی که اقتصاد کشور را از رشد منفی در دولت نهم به رشد مثبت 8 درصدی در دولت یازدهم متحول کرد. به عبارتی دولت روحانی اقتصاد کشور را نجات داد.

 

وی با اشاره به اینکه در سال 1392 که سال پایانی دولت دهم بود؛ نرخ تورم به 42 درصد رسیده بود، گفت: این در حالی است که در سال پایانی دولت یازدهم تورم برای اولین بار به همت تیم اقتصادی دولت و در طول تاریخ انقلاب اسلامی تک رقمی شد.

 

عضو شورای شهر تهران در ادامه افزود: در دولت‌های نهم و دهم با تزریق پول بدون پشتوانه، کشور با مشکل مواجه شد و این در حالی است که در دولت دکتر روحانی، از طریق افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و کارگران تلاش شد تا قدرت خرید بخش‌هایی از جامعه را بیشتر کرده و در جهت رونق تولید گام بردارند.

 

وی گفت: با تداوم دولت دکتر حسن روحانی به زودی شاهد برنامه هایی برای رونق  اقتصادی و تقویت آن خواهیم بود و پیش بینی می شود رونق اقتصادی از نیمه دوم سال جاری آشکار شود.

 

وی افزود: ما باید با انتخاب دوباره دولت تدبیر وامید این فرصت را به وجود آوریم تا همه برنامه ها و از جمله برنامه‌های اقتصادی‌شان را تکمیل کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------