آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

در دوماه اخیر، احکام شرعی چقدر فرق کرده؟! / باز هم راهیپمایی و انتخابات در پیش هست ها!

برخورد دوگانه با مقوله بی حجابی سالهاست که سوژه رسانه هاست. در مناسبتهایی مانند۲۲ بهمن،روز قدس و انتخابات معمولا از حضور زنان بدحجاب و حتی…

موسوی لاری: اصلاح طلبان از دولت می‌خواهند در چارچوب رای مردم باشد



"

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان به دولت گفته‌اند ما از شما سهم نمی‌خواهیم اما شما در چارچوب رای مردم حرکت کنید.

به گزارش ایسنا، موسوی لاری در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله مروارید در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کمیته بررسی عملکرد شورای عالی سیاست گذاری اظهار کرد: این کمیته در حال جمع آوری اطلاعات از شهرستان‌ها و استان‌ها و احزاب است تا بر اساس اطلاعات به دست آمده نتیجه گیری شود.

 

وی همچنین درباره کمیته تعامل با رییس جمهور و نتیجه تعامل‌ها برای چینش کابینه دوازدهم نیز گفت: این کارگروه یک جلسه با رییس جمهور داشت که مباحث کلی در آن جلسه مطرح شد اما وارد مصادیق نشدند.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه باید ببینیم رییس جمهور چه تصمیمی دوباره کابینه می‌گیرند، گفت: بالاخره طبیعی است که همه آنچه مورد نظر گروه‌ها، تشکل‌ها و سازمان‌های مختلف اجتماعی بوده در مقدورات آقای رییس جمهور هم نبوده است.

 

وی با اشاره به حدس و گمانهایی که درباره وزرای کابینه دوازدهم زده می‌شود، گفت: لزوما بر روی گمانه‌ها نمی‌شود داوری کرد. شاید همین افراد مطرح کارکرد مناسب‌تری نسبت به همتایان پیشین خود داشته باشند ولی با کلیت این حرف موافقم که برخی از وزرای پیشنهادی فعلی ضعیف هستند.

 

موسوی لاری سپس تاکید کرد: باید منتظر بود ببینیم خروجی لیست چه می‌شود. هنوز برخی وزارتخانه‌ها مثل آموزش و پرورش به نتیجه نرسیده باید دید چه کسی به مجلس معرفی می‌شود.

 

وی درباره اینکه گفته می‌شود دو نظر در مورد سهم خواهی وجود دارد یک طرف می‌گویند سهم‌خواهی حق اصلاح طلبان است و عده‌ای مخالف هستند، گفت: سهم خواهی چیز مناسبی نیست که بگویند ما حمایت کردیم پس سهمیه ما را بدهید ولی راهنمایی و نظر مشورتی و توجه به مطالبات مردمی نکاتی است که اصلا طلبان باید مطرح کنند.

 

موسوی  لاری در پایان تصریح کرد: اتفاقا جریان اصلاحات با مشیی که دارد به دولت گفته است ما سهم نمی‌خواهیم ولی شما در چارچوب آرای مردم حرکت کنید بهترین نظر را دادند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------