آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

واکنش وکیل احمدی نژاد به اظهارات دادستان دیوان محاسبات



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,احمدی نژاد

وکیل احمدی نژاد به اظهارات شجاعی دادستان دیوان محاسبات درباره 7 پرونده تخلف احمدی نژاد واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعادل حیدری وکیل محمود احمدی‌نژاد گفت: پیرو مصاحبه آقای فیاض شجاعی و اعلام این مطلب خلاف واقع که آقای احمدی‌نژاد دارای 7 پرونده در دیوان محاسبات است که همگی رأی قطعی بر محکومیت ایشان صادر شده و در حال اجراست، اینجانب از طریق جراید در جریان وجود چنین پرونده‌هایی قرار گرفتم.

 

وی ادامه داد: با مراجعه به دیوان محاسبات تعداد 7 دادنامه را دریافت کردم که اتفاقا موضوعاتی که در مصاحبه ایشان آمده بود برخلاف ‌آنچه مطرح شده است، احراز عدم تخلف بوده است. اثبات عدم تخلف در بحث یارانه‌ها که آقای دادستان مدعی بودند محکومیت قطعی صادر شده است، از جمله این دادنامه‌ها بود

 

حیدری ادامه داد: در بحث کمک به دانشگاه ایرانیان که با مصوبه هیئت دولت این کمک انجام شده است، رأی بر عدم احراز تخلف صادر شده و جای بسی تعجب است که دادستان محترم چگونه اقدام به بیان مطالب کاملا خلاف واقع کرده‌ است.

 

وکیل محمود احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: بنده طی نامه‌ای که به فیاض شجاعی به عنوان یک برادر دینی نوشتم، درخواست کردم نسبت به اصلاح خلاف واقع‌گویی‌ها و بیان واقعیت اقدام کند اما اگر به توصیه و امر به معروف این برادر دینی‌ خود عمل نکند بالاجبار به عنوان وکیل آقای احمدی‌نژاد از ایشان شکایت خواهیم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------