آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

علوی: تاکید وزارت اطلاعات دولت دوازدهم بر حفظ امنیت پایدار برای مردم است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سیدمحمود علوی

وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت دوازدهم با تاکید بر حفظ امنیت پایدار مردم، گفت: برادری و همدلی بین دولت و مجلس و سایر قوا به رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور منتهی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمحمود علوی ظهر امروز (شنبه 21 مرداد) در حاشیه نشست فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات خوب و صمیمانه با نمایندگان مجلس داشتیم که تلاش شد به دغدغه های آنها پاسخ لازم داده شود. احساس می شود پاسخ ها متقاعدکننده بوده، زیرا سوالات تنها شبهاتی بود که با شفافیت کامل پاسخ داده شد.

 

وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت دوازدهم ضمن تشکر از نمایندگان و فراکسیون های مختلف مجلس گفت: امید است برادری و همدلی بین دولت و مجلس و سایر قوا به رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور منتهی شود.

 

وی افزود: برنامه پیشنهادی برای دولت دوازدهم ارائه شد و سوالاتی از سوی نمایندگان که در موارد مختلف با آن مواجه می شوند، مطرح شد؛ برخی سوالات نیز پیرامون برنامه ارائه شده بود که به طور کامل پاسخ داده شد.

 

علوی درخصوص اولویت های وزارت اطلاعات دولت دوازدهم گفت: برنامه پیشنهادی به تمامی نماینده ها ارائه شده و اولویت ها بر مبنای آیه شریفه قرآن است که می فرماید "أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم".

 

وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت دوازدهم ادامه داد: وزارت اطلاعات در دولت جدید، برای جامعه خود و نیروهای درون نظام و شهروندان آسایش، آرامش، امنیت و تعبیه بسترهای رشد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، رسانه ای، علمی، انرژی و تربیتی را در اولویت کار قرار خواهد داد.

 

وزیر اطلاعات تصریح کرد: از سوی دیگر کوچکترین بستری برای اقدامات ضدامنیتی دشمنان فراهم نخواهد شد، همانگونه که تاکنون از آنها جلوگیری شده است، لذا امیدواریم امنیت را به صورت پایدار برای مردم حفظ کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------