آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

پاسخ وزیر کشور به شایعات درباره استخدام اقوام: فقط از برادر همسرم خواستم بر انتخابات الکترونیکی نظارت داشته باشد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,رحمانی فضلی

وزیر کشور به شایعات درباره استخدام اطرافیان و اقوام پاسخ داد.

به گزارش ایلنا؛ رحمانی فضلی نسبت به شایعاتی که در خصوص استخدام اطرافیان و اقوام وی مطرح شده است، بیان کرد: وزارت کشور می‌تواند ۳۸ هزار مدیر داشته باشد شما بررسی کنید حتی اگر یک نفر از اقوام خود را استخدام کرده‌اند.

 

وزیر پیشنهادی کشور ادامه داد: انتقاد دیگر به من این است که چرا از بین خراسانی‌ها، فرماندار انتخاب می‌کنم؟ پاسخ من این است که خراسان بزرگ است و می‌توان تعداد زیادی فرماندار در آن پیدا کرد و واقعا اینگونه نیست که بخواهم هم ولایتی‌های خودم را انتخاب کنم.

 

او افزود: پسر بنده هیچ ارتباطی با وزارت کشور ندارد، پسر من عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که در دانشگاه شهید بهشتی نیز تدریس می‌کند و دکتری اقتصاد دارد.

 

رحمانی فضلی با بیان اینکه برادر همسر من استاد دانشگاه مشهد است و در آنجا تدریس می‌کند، گفت: به دلیل اینکه رشته تحصیلی وی برق و الکترونیک است برای اینکه یک نفر مطمئن جهت نظارت بر روند انتخابات الکترونیکی داشته باشم از ایشان خواهش کردم که کنترل‌های لازم را بر این سیستم داشته باشد.

 

وی گفت: در تمام کشور احراز هویت رأی دهندگان به صورت الکترونیکی انجام شد و در ۱۴۰ شهر انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شد.

 

وزیر پیشنهادی کشور ادامه داد: دیگر برادر همسر من در مشهد و شهرهای دیگر شهردار بوده است و آقای خندان دل ایشان را مامور کرده تا کمک کنند. استخدامی در کار نیست و این‌ها سال هاست که استخدام هستند.

 

رحمانی فضلی گفت: در وزارت کشور و همکاری و هماهنگی مجلس نیاز داریم زیرا نهادی حاکمیتی است و در ابعاد و موضوعات مختلف وظیفه دارد.

 

وزیر پیشنهادی کشور با بیان اینکه شب گذشته به خاطر سیل نتوانسته‌ام بیش از دو ساعت بخوابم زیرا باید هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دادم، گفت: منابع مالی مدیریت بحران در اختیار سازمان برنامه است و هر چه تلاش کردیم که این موضوع تغییر کند در مجلس رأی نیاورد و اکنون در موارد بحرانی باید از وزارت دفاع هلیکوپتر بگیریم و از وزارت راه لودر و بلدوزر بگیریم و از هلال احمر درخواست چادر داشته باشیم که همه این‌ها نیاز به پیگیری دارد و سختی‌هایی در این مسیر وجود دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------