آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

رئیس دفتر رئیس‌جمهور: بعد از هفته دولت وزرای علوم و نیرو مشخص خواهند شد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,محمود واعظی

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری درباره تعیین تکلیف وزرای وزارت خانه‌های علوم و نیرو گفت:‌ به محض اتمام هفته دولت کار جدی‌مان مشخص کردن وزرای نیرو و علوم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، ‌محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری عصر امروز(یکشنبه) در حاشیه نخستین جلسه هیأت دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران با اشاره به روند بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت در مجلس اظهار کرد: با دقت بسیار زیادی که نمایندگان مجلس به کار برده‌اند کابینه دولت امروز شکل گرفت و بلافاصله نخستین جلسه هیأت دولت دوازدهم با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد.

 

وی با تاکید بر اینکه جلسه امروز کابینه برای هماهنگی بیشتر و اینکه بتوانیم چهار سال آینده را با انسجام بهتری در فکر و عمل پیش رو بگذاریم برگزار شد، خاطر نشان کرد: در این جلسه رئیس‌جمهوری مطالب بسیار مهمی را درباره سیاست های آینده دولت مطرح کرد که از جمله مهمترین آن‌ها این بود که دولت باید کارآمد باشد و همه توان مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید در راستای افزایش کارآمدی به کار گرفته شود.

 

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه آرامش در محیط کار از جمله تاکیدات رئیس‌جمهور در جلسه امروز بود، عنوان کرد: رئیس‌جمهوری در جلسه امروز تاکید کرد که هماهنگی میان دستگاه های مختلف بسیاراهمیت دارد و باید راندمان کاری را افزایش دهیم. لزوم توجه ویژه به بخش خصوصی و همچنین خدمترسانی به مردم از جمله دیگر موضوعاتی بود که از سوی رئیس‌جمهور به عنوان موضوعات اولویت دار مطرح شد.

 

واعظی گفت:‌رئیس‌جمهوری تاکید کرد که باید در کمیسیون های مختلفی که در دولت تشکیل می‌شود، وزرا و معاونان رئیس‌جمهور حضور فعال داشته باشند.

 

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری همچنین در پاسخ به پرسشی درباره زمان معرفی وزرای علوم و نیرو اظهار کرد: امروز برای این وزارت خانه ها سرپرستانی مشخص شد. به محض اتمام هفته دولت کار جدی مان این خواهد بود که بتوانیم وزرای نیرو و علوم را مشخص کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------