آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟

رئیسی و دولتش نه‌تنها مسئولیت تصمیم خود در اواخر سال ۱۴۰۱ و اقدامات مجموعه وزارت کشور و دیگر ارکان ذیربط را نمی‌پذیرند، بلکه شبکه های…

انتظار ما این است که «احسان مازندرانی» ٢٣ شهریورماه آزاد شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,احسان مازندرانی

وکیل‌مدافع احسان مازندرانی تاکید کرد که درخواست مرخصی موکلش را پیگیری می کند.

حسین تاج وکیل مدافع «احسان مازندرانی» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه درخواست ما از مسئولان و دادستانی این است که با درخواست مرخصی متصل به آزادی موکلم - حسب الاظهار اجرای احکام دادسرای فرهنگ و رسانه - موافقت شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه موکلم بر اساس اشتباه در محاسبه تاریخ آزادی‌اش بهمن ماه سال ٩٥ علی رغم نامه نگاری و اعلام اشتباه در خصوص تاریخ آزادی به مدت یک ماه آزاد بوده و همچنین به دلیل اینکه وی سال ٩١ نیز به مدت ١٨ روز بازداشت بوده - سابقه بازداشت بر اساس تصریحات قانونی جزء دوران محکومیت محاسبه می شود- لیکن متاسفانه این مدت زمان در پرینت زندان محاسبه نشده است؛ لذا در صورت توجه به این بازه های زمانی و محاسبه آنها، حدود ٤٨ روز از مدت محکومیت موکلم کم می شود و به موجب آن امیدواریم، ٢٣ شهریور ماه پایان دوران محکومیت مازندرانی باشد.

 

وکیل مدافع احسان مازندرانی با اشاره به اینکه موکلش در داخل زندان و همسر ایشان بیرون از زندان تاکنون بارها درخواست مرخصی داده‌اند، عنوان کرد: سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه به موجب ارسال نامه‌ای به آقای دولت آبادی با مرخصی متصل به آزادی احسان مازندرانی موافقت کرده بودند، لیکن در پایان ساعات اداری روز چهارشنبه - یکم شهریور ماه - آقای دولت آبادی اعلام داشتند خود داستانی موضوع را پیگیری می کند.

 

وی افزود: من درخواست مرخصی موکلم را پیگیری می کنم. همسر موکل چهارشنبه و امروز (شنبه) مجددا درخواست مرخصی را طرح کردند، اما نتیجه‌ای نگرفتیم. ما نگرانی های خود را از وضعیت جسمانی موکلم به مسئولان منتقل کردیم، ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------