آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

وزیر اطلاعات:مبارزه با فساد نباید امنیت اقتصادی را به خطر بیندازد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سیدمحمود علوی

وزیر اطلاعات تاکید کرد: وزارت اطلاعات به دنبال تامین امنیت اقتصادی توام با سلامت اقتصادی است و مبارزه با فساد اقتصادی باید به گونه‌ای باشد که امنیت اقتصادی به خطر نیفتد

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی روز پنجشنبه در نشست گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در سالن جلسات استانداری لرستان گفت: سازمان شفاف‌سازی بین‌المللی پس از ۱۰ سال، در سال گذشته اعلام کرد نرخ فساد اقتصادی در ایران کاهش یافته است. 

 

وی با بیان اینکه همت مسئولان باید باعث رشد و شکوفایی در همه زمینه‌ها شود، اظهار داشت: استان لرستان با توجه به زمینه‌ها و ظرفیت‌های موجود می‌تواند رشد خوبی داشته باشد. 

 

وزیر اطلاعات با تاکید بر لزوم امنیت جانی و مالی برای سرمایه‌گذاران تصریح کرد: نباید افرادی را که سرمایه داخلی را در خارج از کشور هزینه می‌کنند سرزنش کنیم بلکه باید خود را سرزنش و زمینه سرمایه‌گذاری در کشور را تسهیل کنیم. 

 

علوی افزود: باید شرایط داخلی به گونه‌ای فراهم شود که کشورهای منطقه بیایند در ایران سرمایه‌گذاری کنند. 

 

وی سرمایه‌گذاران را سرداران عرصه اقتصادی دانست و تصریح کرد: در صورت حضور سرمایه‌گذار در کشور امنیت به وجود می‌آید و زمینه‌های رشد اقتصادی فراهم می‌شود. 

 

وزیر اطلاعات با بیان اینکه شرایط سرمایه‌گذاری در دنیا خطرپذیر شده است، خاطرنشان کرد: سرمایه‌های زیادی در دنیا وجود دارد ولی کشور ایران مکان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است. 

 

علوی تلاش برای امنیت همراه با شادابی در عرصه‌های اقتصادی، تسهیل در روند فعالیت‌های اقتصادی و کمک به جذب سرمایه‌گذار را از رویکردهای وزارت اطلاعات دانست و ابراز داشت: برای رشد فرهنگ دینی و معنوی در کشور باید اقتصاد مبتنی بر امنیت باشد. 

 

وی با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری بیان کرد: دولت تدبیر و امید موانع سر راه سرمایه‌گذاری را برمی‌دارد. 

 

وزیر اطلاعات شکوفایی و رشد اقتصادی را نیازمند امنیت و سلامت اقتصادی دانست و یادآور شد: امنیت باید به گونه‌ای برای سرمایه‌گذاران فراهم شود که سرمایه‌گذاران فقط دغدغه کار داشته باشند. 

 

علوی با اشاره به وجود سرمایه‌های فراوان در استان لرستان عنوان کرد: متاسفانه این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نمی‌شوند. 

 

وی افزود: از هیچ کوششی برای خدمت بی‌‌منت به مردم از طریق بخش خصوصی و دولتی دریغ نمی‌کنیم. 

 

وزیر اطلاعات در سفر دو روزه خود در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی، بهره‌برداری از ساختمان اداره کل امور مالیاتی، نشست شورای اداری و نشست گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت شرکت کرد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------