آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

مرعشی:برجام امنیت پایدار را برای ایران بدست آورد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,حسین مرعشی

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: برجام برای کشور امنیت را به همراه آورد امنیتی که امروز مهمتر از نفت است.

 به گزارش ایسنا، سید حسین مرعشی در اجتماع بزرگ فرهنگیان و دانشجویان اردبیل در ستاد انتخاباتی روحانی مقاومت ملت، صلابت رهبری، انسجام و مدیریت نیروهای مسلح و موفقیت ایران در منطقه خاورمیانه را چهار سرمایه بزرگ دانست و افزود: باید اعتراف کرد که در نتیجه برجام امنیت پایدار برای ایران اسلامی بدست آمد امنیتی که مهمتر از نفت است و به خاطر همین اقدامات مهم دکتر روحانی باید از وی قدر شناسی کنیم و با انتخاب دوباره او این قدرشناسی محقق می شود . 

 

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به  اینکه مردم دوباره به روحانی اعتماد خواهند کرد، گفت: سه دلیل وجود دارد که مردم دوباره رای اعتماد به روحانی بدهند، اول اینکه برای حفظ ایران ، دوم بخاطر اینکه مردم ما قدرشناس هستند و سوم  وجود بحران‌های منطقه ای و بین المللی است که ایجاب می کند بدون قید و شرط سکانداری ریاست جمهوری را دوباره به وی واگذار کنیم. تا کارهای نیمه تمامش را به سرانجام برساند.

 

وی یادآور شد: قدمی که  دکتر روحانی برای مملکت و حفظ ایران و امنیت ایران با لغو تحریم‌های ظالمانه برداشت هیچ کس نمی توانست با تدبیر و عقلانیت مسیر را برای تقویت دیپلماسی خارجی بازکند.

 

مرعشی گفت: امروز در دنیایی زندگی می کنیم که جنگ طلبان بر سر قدرت آمدند و سپردن امور کشور به فرد بی تجربه و افراطی خطای بزرگی است و باید از آن برحذر بود . 

 

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با یادآوری اینکه ایران از گذشته تا امروز سه بحران پشت سر گذاشته است، اضافه کرد: بحران ناشی از اشغال سفارت آمریکا توسط دانشجویان، بحران منطقه‌ای و جنگ و سومی هم بحران هسته ای بود که در دولت گذشته شش قطعنامه علیه ایران صادر شد و روحانی با تمام قدرت و با تدبیر و مذاکره باشش قدرت جهانی این بحران را از بین برد. 

 

مرعشی اضافه کرد: واقعا برای همه جای تعجب بود که روحانی بتواند شش قطعنامه شورای امنیت را لغو کند چرا که کاری سخت و طاقت فرسا بود . 

 

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه تورم 40درصدی در دولت  گذشته اقتصاد کشور را فلج کرده بود، اضافه کرد: دولت روحانی با مهار تورم، با درایت و برنامه ریزی خود توانست این آمار را به هشت درصد برساند. 

 

مرعشی دستاوردهای طرح تحول سلامت در کشور را یادآور شد وگفت: یکی از ماندگار ترین کارهای دولت تدبیر و امید طرح تحول سلامت است بطوریکه مردم با حداقل هزینه درمان مورد نیاز خود را تامین می کنند و دولت هم تاکنون 150 هزار میلیارد ریال در این رابطه برای مردم هزینه کرده است . 

 

وی به خود کفایی گندم در دولت روحانی اشاره کرد و گفت: در طرح خودکفایی گندم دولت 100 هزار میلیارد ریال مابه التفاوت به کشاورزان و گندم کاران داده است واین به این معنی است که 100 هزار میلیارد ریال در سفره کشاورزان و مصرف کنندگان مانده است . 

 

به گفته سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی مردم با این اقدامات ارزنده ای که دولت برای کشور انجام داده بی‌شک به سمت انتخاب یک فرد کم تجربه نمی روند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------