آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

آیت الله موسوی تبریزی : مراجع احمدی نژاد را به حضور نمی پذیرفتند، وزرا و معاونانشان را که اصلا، اما الان رابطه ی مثبتی با روحانی دارند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,موسوی تبریزی

آیت الله موسوی تبریزی :

مراجع احمدی نژاد را به حضور نمی پذیرفتند، وزرا و معاونانشان را که اصلا، اما الان رابطه ی مثبتی با روحانی دارند / روحانی توانسته آرای خاکستری را جذب کند / بعید است قالیباف و رئیسی کناره گیری کنند

آیت الله موسوی تبریزی معتقد است که علما و مراجع رابطه ی بسیار خوبی با روحانی نسبت به دولت های گذشته داشته اند.

دبیر کل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با انتخاب  در تشریح فضای انتخاباتی قم گفت: واقعا همچنان قابل پیش بینی نیست که استاید و فضلا به سمت چه کسی تمایل دارند، چراکه نظرات متفاوتی را از سوی اساتید و طلبه های جوان شاهد هستیم.

 

وی افزود: البته در دوره های گذشته، مانند سال 76، جریان اصلاحات در قم پیروز شد، همچنین در سال 92، آقای روحانی بیشتری رای را نسبت به دیگران در این شهر کسب کرد.

 

آیت الله موسوی تبریزی با اشاره به رضایت علما و مراجع از روحانی گفت: من چنین رابطه ی مثبتی بین چهره های برجسته در قم با روحانی و وزرای آن را کمتر در این سال ها شاهد بوده ام. در واقع، علما و مراجع وقت بسیار خوبی برای دیدار با روحانی و وزرا و معاونان اختصاص داده اند. اما در برخی از دوره ها وضعیت به این شکل نبود. در دوره احمدی نژاد، مراجع و علما حتی خود احمدی نژاد را نمی پذیرفتند، معاونانشان را که اصلا.

 

این استاد دانشگاه و حوزه در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه آراء خاکستری به سمت و سوی کدام کاندیدا خواهد رفت، اظهار داشت: طبیعی است رفتار، و گفتار و مطالبی که روحانی می گویند بر جامعه و افکار عمومی موثر واقع می شود و توانسته آرا خاکستری را جذب کند. 

 

وی افزود: به هر حال، وقتی دلایل و ادله یک طرف مناسب تر باشد، مردم و آرا خاکستری به آن سمتی که فکر می کنند مفید است، جذب می شوند.

 

آیت الله موسوی تبریزی همچنین در پاسخ به سئوال دیگری در مورد رقابت قالیباف و رئیسی در انتخابات گفت: من پیش بینی نمی کنم که این کاندیداها کناره گیری کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------