آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

اعلام حمایت فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس از روحانی



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,انتخابات

فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی دربیانیه ای حمایت خود را از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اعلام کردند.

 به گزارش ایسنا، در بیانیه فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس  آمده است:

 

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

ملت بزرگوار اهل سنت ایران

 

همچنانکه استحضار دارید یکی از مولفه های اصلی دموکراسی در جوامع مدنی، شرکت در انتخابات و حق انتخاب است، قطعا گسترش عدالت و توسعه همه جانبه در میهن عزیزمان تنها با مشارکت همه اقوام و مذاهب در امور کشور مسیر خواهد بود.

 

در دوره قبلی و در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، جناب آقای دکتر روحانی با انتشار بیانیه شماره 3، خواسته های جامعه اهل سنت، اقوام و مذاهب کشور را مورد توجه قرار داده ودر طول دوزه چهار ساله ریاست جمهوری تعدادی از قولهای داده شده به جامعه اهل سنت، اقوام و مذاهب را عملی نمودند و در جلسه اخیر خود با شورای راهبردی اهل سنت ایران نیز بر تلاش در زمینه اجرایی نمودن مابقی مفاد بیانیه شمااره 3 تاکید داشتند.

 

لذا با عنایت به اینکه سایر کاندیداهای این روده ریاست جمهوری برنامه ای کامل وعملی برای رفع مشکلات و دغدغه های اقوام، مذاهب و جامعه اهل سنت کشور ارائه نداده‌اند و از سویی جناب آقای دکتر روحانی در چندین جلسه با نمایندگان و نخبگان اهل سنت مطالبات قانونی آنان را در چارچوب قانون اساسی پذیرفته و قول پیگیری را داده است بنابراین اکثریت اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس به منظور تداوم پیشرفت ایران اسلامی و تحقق مطالبات قانونی جامعه اهل سنت حمایت و پشتیبانی خود را از آقای دکتر حسن روحانی اعلام داشته و از تمام هموطنان اهل سنت کشور درخواست می نماید که در انتخابات 29 اردیبهشت ماه به ایشان رای داده و دولت تدبیر و امیدرا در رسیدن به توسعه پایدار، حفظ و ارتقای حقوق شهروندی و فراهم نمودن شرایط یکسان برای تمام ایرانیان یاری نمایند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------