آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

حقوق‌های نجومی پای رئیس دیوان محاسبات را به مجلس باز کرد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,دیوان محاسبات

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از حضور رئیس‌کل دیوان محاسبات در این کمیسیون برای چگونگی بررسی پرونده حقوق‌های نجومی در این دیوان خبر داد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با انتقاد از عملکرد دیوان محاسبات کل کشور در بررسی پرونده حقوق‌های نجومی، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی‌های مکرری خواستار برخورد جدی با نجومی‌بگیران شده‌اند و خواسته‌اند که این پول‌ها به بیت‌المال بازگردانده شود.

 

وی افزود: چندی پیش دیوان محاسبات به طور غیرقانونی اعلام کرده که نجومی‌بگیران تبرئه شده‌اند، در صورتی که این مسئله خلاف قانون است و این دیوان وظیفه دارد تا پرونده‌‌ها را پس از بررسی در اختیار دستگاه قضایی قرار دهد.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: رئیس، دادستان و مستشاران دیوان محاسبات باید نسبت به اینکه چرا برخی نجومی‌بگیران را تبرئه کرده‌اند، پاسخگو باشند؛ مردم انتظار دارند با نجومی‌بگیران به طور قاطع برخورد شده و پول‌ها به بیت‌المال بازگردانده شود.

 

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: طرح سؤالی را از آقای عادل آذر رئیس دیوان محاسبات پیرامون چگونگی رسیدگی به پرونده حقوق‌های نجومی در این دیوان طراحی کرده‌ام که قرار است وی بعد از تعطیلات تابستانی مجلس در کمیسیون برنامه و بودجه حضور یابد.

 

وی درباره زمان تقریبی حضور رئیس کل دیوان محاسبات در کمیسیون برنامه و بودجه برای توضیح پیرامون بررسی حقوق‌های نجومی، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی بنده این است که وی اوایل مهر در کمیسیون برنامه و بودجه حضور یابد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------