آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

سپاه به مراکز کنترل فرماندهی آمریکا نفوذ کرده است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سردار حاجی‌زاده

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: سپاه به مراکز کنترل فرماندهی آمریکایی‌ها طی چند سال اخیر نفوذ کرده و در آن مراکز حضور داشته است و از چگونگی حمایت آمریکایی‌ها از داعش خبر دارد.

به گزارش ایسنا سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه  شامگاه جمعه ۲۴ شهریور در یک برنامه تلویزیونی درباره سخت‌ترین عملیات‌هایی که در دوران دفاع مقدس در آنها حضور داشته است اظها کردک من در برخی از عملیات‌ها به عنوان تک تیر انداز حضور میافتم. و شرایط این عملیات‌ها به گونه‌ای بود که به طور مثال ۳۵۰ درشب به عملیات می‌رفتیم اما صبح تنها ۱۷۵ باز می‌گشتیم.

 

وی عملیات‌های کربلای ۵ و ولفجر ۸ راز از سخترین عملیات‌هایی که در آن حضور داشته نام برده و گفت: من در عملیاتی‌های حضور داشتم که اسلحه نداشیم و می‌رفتیم تا با سلاح دشمن با آنها بجنگیم. ابتدای جنگ سپاه هیچ چیز نداشت اما زمانی که جنگ تمام شد ما تیپ، لشکر، زرهی ، توپخانه و نیروی پیاده داشتیم.

 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به تجهزیات و امکانات در اختیار سپاه  تاکید کرد: امروز زمانی که دشمنان نسبت به سپاه حمله و ت هاجمی می کنند و خط قرمزشان را سپاه می دانند و احساس می‌کنند که اگر سپاه نباشد همه مشکلاتشان حل خواهد شد به دلیل این استکه سپاه قدرمتمند است.

 

حاجی زاده اظهار کرد: آنچه که از سپاه قابل مشاهده است بخشی از قدرت آن است و بسیاری از قدرت و توانمندی سپاه را نمی‌توان رسانه ای کرد اما امریکا و رژیم صیهونیستی قدرت سپاه را به خوبی می‌فهمند و می‌دانند که نمی‌شود با این سپاه شوخی کرد.

 

وی با تاکید بر این که قدرت سپاه قدرت اول منطقه است خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها  آمده بودند تا حکومت عراق و سوریه را در اختیار بگیریند و آنها را تجزیه کنند در این زمینه چنان که به صحبت‌های ۵ و ۶ سال قبل آنها و ما نگاه کنیم مشخص  است  آنها چه می گفتندو ما چه می گفتیم و الان چه اتفاقی افتاده است؛ امروز  که  خواسته‌های  ایران محقق می‌شود معلوم می‌شود ما قدرتمندیم.

 

وی همچنین گفت: من در دنیا ارتشی همتراز سپاه پاسداران نمی‌بینم ادامه داد:‌ بسیاری از ارتش‌های دنیا برای مقابله با تکفیری‌ها جمع شدند اما همه در گل تپیدن و گیر کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------