آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

جهانگیری:روحانی قوی‌ترین مرد دیپلماسی ایران است/ پرداخت مستمری به خانواده نیازمندان از دویست تا هفتصد هزار تومان



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,انتخابات

نامزد دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما در دولت دوازدهم پرداخت یارانه نقدی به نیازمندان را استمرار خواهیم داد، گفت: در دولت آینده به هر خانواده نیازمند دویست تا هفتصد هزار تومان ماهانه پرداخت خواهد شد و این برنامه‌ای است که در ابتدا برای خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته ی امداد و سپس برای سایر خانواده های نیازمند اجرایی خواهد شد.

 به گزارش ایلنا،اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، در مصلای یاسوج حضور یافت و در جمع مردم اظهار داشت: درود بر شما شیرزنان و دلیر مردان که مایه ی افتخار ایران هستید.  

 

او افزود: رشادت و از خودگذشتگی شما در تاریخ ایران به ثبت رسیده است و از آریوبرزن تا شهدای دفاع مقدس شما مردم عزیز لر در تاریخ ایران می درخشید و هر زمان که ایران پیشرفت و موفقیتی داشته است عشایر و مردم عزیز لر نقش اصلی ایفا کرده اند.

 

جهانگیری با اشاره به اجتماع پرشور مردم در مصلای یاسوج و خیابان های اطراف خاطر نشان کرد: این اجتماع یک پیام دارد و آن این است که شما به دنبال عزت ایران و یک ایران پیشرفته و توسعه یافته هستید.

 

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما به دنبال زندگی با عزت و شرافتمندانه برای همه ی مردم ایران هستیم و می خواهیم در این کشور هیچ کس سر گرسنه بر بالین نگذارد و ما به دنبال آرمان های بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران، امام راحل، رهبر انقلاب و آزادی و استقلال هستیم که تبلور این اتفاقات در انتخابات خواهد بود و امروز دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته است.

 

جهانگیری گفت: ما در منطقه ای هستیم که گروه های تروریستی هر روز جنگ و کشتار به پا می کنند و شرایط بین المللی به گونه ای است که جنگ طلبان آمریکا فریاد جنگ سر می دهند اما ما پای انقلاب و ایران ایستاده ایم و در برابر بی تدبیری های دنیا از عقل و تدبیر سخن می گوییم.

 

او با بیان اینکه ایران امروز در مسیر توسعه قرار گرفته است، گفت: از یاد نبرده ایم که سال های گذشته قیمت ها به صورت لحظه ای تغییر می کرد و منابع کشور به یغما رفت.

 

جهانگیری ادامه داد: من رنج و غم خانواده هایی که مشکل معیشتی و مسئله ی بیکاری دارند را درک می کنم و ملت شریف ایران در این مقطع باید فکر کنند که کشور در این شرایط به چه دولت و رییس جمهوری نیاز دارد.

 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: روحانی در عمل نشان داد که می تواند همه جریانات سیاسی، علما، دانشگاهیان و نخبگان کشور را به صحنه بیاورد و از همه توان و ظرفیت کشور برای پیشرفت استفاده کند.

 

او گفت: ما به رییس جمهوری نیاز داریم که بتواند با دیپلماسی قوی سایه جنگ را از منطقه دور کند و این ویژگی روحانی است.

 

جهانگیری با بیان اینکه مردم در انتخابات می خواهند بالاترین مقام اجرایی کشور را انتخاب کنند، گفت: کسی که در تمام دوران مسئولیت خود یک روز کار اجرایی نکرده است و هیچ سابقه دیپلماسی و اقتصادی ندارد نمی تواند بالاترین مقام اجرایی کشور شود. دکتر روحانی قوی ترین مرد دیپلماسی ایران است.

 

او اضافه کرد: ما برای دولت آینده برنامه جامعی برای محرومیت زدایی تدوین کرده ایم و طرفدار آن نیستیم که پول محدودی را در جیب مردم بگذاریم و در مقابل پول بیشتری از جیبشان برداریم.

 

جهانگیری همچنین با اشاره به برنامه ی سهام عدالت و تصمیمات دولت یازدهم در این زمینه اظهار داشت: هر ایرانی از ابتدای سال به میزان ۲ میلیون تومان سهام دار است و در کارخانه های بزرگ و خوب کشور سهام خواهد داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------