آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

سردار سلیمانی: کمتر از سه ماه دیگر جشن پیروزی پایان عمر داعش را اعلام می کنیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , قاسم سلیمانی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کمتر از سه ماه دیگر اعلام پایان داعش و حکومت داعشی در این کره خاکی خواهد بود و جشن پیروزی را در ایران اسلامی و در همه منطقه اعلام می کنیم.

به گزارش ایرنا، سردار قاسم سلیمانی غروب پنجشنبه در مراسم چهلمین روز شهادت مرتضی حسین پور از شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای شهر شلمان شهرستان لنگرود بیان داشت: جوانان مدافع حرم، داوطلبانه در میدان نبرد با دشمنان اسلام حضور می یابند و حتی عده ای، همسران خود را واسطه قرار می دهند تا بعنوان مدافع حرم، در این میادین حضور داشته باشند.

 

وی سه عامل را باعث کشش جوانان عنوان و خاطرنشان کرد: مهمترین جاذبه ای که جوانان را به سمت خود می کشاند، جاذبه شهادت و حیات ابدی است و این امر ، کاری به فرمان حکومتی ندارد و اگر راه شان را نیز ببندیم، راهی برای خود پیدا می کنند.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: عامل دوم، عامل انسانی است به این معنا که وقتی می بینند شهرها و انسان هایی در محاصره قرار گرفته اند، نمی توانند تحمل کنند و مجاهدانه در میدان حضور می یابند چراکه اگر با این خطر مواجه نشود؛ این خطر ملت، ناموس و کشور ما را هدف قرار می دهد.

 

وی اضافه کرد: یکی از دلایلی که برای کمک به ملت های سوریه و عراق وارد عمل شده ایم، این است که این مهم، از طریق دیپلماسی ممکن نیست یعنی میخ دیپلماسی با هیچ چکشی بر این مشکل فرو نمی رود و نمی توان این موضوع را حل کرد.

 

سردار سلیمانی افزود: وقتی منطق طرف مقابل این است که شیعه واجب القتل است، امکانی برای دیپلماسی وجود ندارد زیرا اینها حتی برای حملات انتحاری در مساجد برنامه ریزی می کند و در این صورت، تنها راه مقابله، جهاد است.

 

وی اضافه کرد: دشمن همه هدفش، خشکاندن دین مبین اسلام، از بین بردن استقلال مسلمانان و تصرف سرزمین های اسلامی است.

 

سردار سلیمانی این سوال را مطرح کرد که آیا کسی می تواند با دیپلماسی، فلسطین را به فلسطینیان برگرداند؟ و پاسخ داد: اینجا راهی جز فداکاری و جهاد و ایستادگی نمی ماند، هرچند ثروت عامل مهمی در هر جامعه و عامل قدرت است، ولی عامل پیروزی نیست، بلکه عامل مهم پیروزی دو عنصر رهبری و انسان های فداکار است.

 

وی ادامه داد: اگر ملتی فاقد رهبری هوشمند ، حکیم ، بصیر و متقی بود؛ آن ملت شکست می خورد، باید توجه کنیم که چرا بیداری اسلامی در کشورهای مثل مصر ، تونس و لیبی پیروز نشد؟ دلیلش این است که ملت ها فاقد رهبری بصیر بودند.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به شکست های متعدد آمریکا در منطقه ما اضافه کرد: دلیل اصلی پیشرفت عظیمی که ایران را به قطب عالم اسلام تبدیل کرده، رهبری است؛ عامل دوم نیز انسان های فداکاری هستند که همپا و همراه با رهبری، گام بر می دارند.

 

سردار سلیمانی گفت: نخبه ها ، هنرمندان ، نویسندگان، استادان دانشگاه ها و مسئولان کشوری باید این فرهنگ ایثار و فداکاری را مورد توجه قرار دهند، باید بدانیم چه بذری در جامعه می کاریم و چه جوانانی در دانشگاه ها تربیت می کنیم و لازم است این روحیه و فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج کنیم.

 

وی این فرهنگ را نجات بخش کشور دانست و افزود: پیروزمندترین انسان در دنیا ، شهید است چرا که اولین اقدامش دفع خطر از این ملت است و در این راه ، با نثار جان خود فداکاری می کند ضمن اینکه ترویج محبت نیز باید به عنوان دومین اصل مهم مورد توجه باشد.

 

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: بسیاری تصور می کردند این جنگ، به جنگ شیعه و سنی تبدیل می شود ولی می بینیم که امروز وحدت و اتحاد و محبت بین تشیع و تسنن، از هر زمانی بیشتر است چون خون جوانان شیعه، برای دفاع از نوامیس اهل سنت ریخته شده و می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر جوانان شیعه از افغانستان و ایران به کمک مردم حلب نرفته بودند، ساکنان این شهر در زیر تیغ های داعش ذبح می شدند و این، یک واقعیت غیر قابل انکار است.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: امروز اعتماد به ایران و اقتدار ایران اسلامی، در طول تاریخ بی نظیر است و چنین چیزی سابقه ندارد؛ ملت ها و دولت ها به ایران، بالاترین سطح اعتماد را دارند چون ایران توانست ناجی ملت های متعددی باشد و هیچ کشوری هم نمی تواند در این پیروزی، با ملت ایران رقابت کند.

 

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به شهید مرتضی حسین پور از شهدای گیلانی مدافع حرم گفت: این شهید بزرگوار، سند افتخاری برای استان گیلان است؛ اگر به این عوامل توجه کنیم، برهمه مشکلات ، سختی ها و توطئه ها فائق می آییم.

 

وی با یادآوری پیام خود به مناسبت شهادت شهید حججی گفت: در این پیام وعده دادم که انتقام می گیریم، کمتر از سه ماه دیگر اعلام پایان داعش و حکومت داعشی در این کره خاکی خواهد بود.

 

سردار سلیمانی افزود: ما ضربات خود را قاطعانه و بدون وقفه، به پیکره این غده سرطانی که ساخته آمریکا و رژیم صهیونیستی است، وارد خواهیم کرد و این جشن پیروزی را در ایران اسلامی و در همه منطقه اعلام می کنیم.

 

وی یادآور شد: هیچ ملت و دولتی جز عراق، سوریه، لبنان، مبارزان جبهه مقاومت و جوانان غیور مجاهدی که از مناطق گوناگون آمدند، نمی توانند ادعای ریشه کنی داعش را اعلام کنند چراکه دولت هایی که خود، داعش را تاسیس و از آن حمایت کرده و می کنند، نمی توانند مدعی نابود کردن داعش باشد.

 

مراسم چهلمین روز شهادت مرتضی حسین پور از شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای شهر شلمان شهرستان لنگرود واقع در شرق استان گیلان با حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------