آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

مجتهدزاده وکیل دادگستری: شهروندان می توانند از برخوردهای غیرقانونی گشت ارشاد، شکایت کنند/ بازگشت گشت ارشاد دوقطبی کردن جامعه است

مجتهدزاده وکیل دادگستری درباره بازگشت «گشت ارشاد» و برخوردهای صورت گرفته با زنان و دختران در خیابان به دیده بان ایران گفت: مطمئن باشید طرح…

حرکت احمدی‎نژادی قالیباف در تلویزیون



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , قالیباف

قالیباف برای اثبات ادعایش، تصویری را در مناظره امروز رو به دوربین نشان داد که یادآور حرکات محمود احمدی‎نژاد در مناظره‎های سال 88 بود.

 به گزارش خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف در بخش اول مناظره امروز به نقل از رئیس جمهور گفت که او وعده ایجاد 4 میلیون شغل را داده بود. اما روحانی سخنان وی را تکذیب کرد و گفت من چنین حرفی نزدم. قالیباف هم در ادامه او را متهم به عدم صداقت کرد.

 

در بخش دوم مناظره امشب تلویزیون، قالیباف برگه‎ای را رو به دوربین نشان داد و گفت: این پرینت سایت رئیس جمهور است که نشان می دهد او این حرف را زده بوده است. من فیلم و صدای سخنان رئیس جمهور در این باره را هم دارم ولی به من اجازه ندادند که آن را از صداوسیما پخش کنم. من هم گفتم که آن را در فضای مجازی منتشر کنند.

 

اگرچه از قالیباف پرسیده شده بود که برای جمعیت جوان و خطر پیر شدن جمعیت مهمترین طرح شما برای افزایش نرخ رشد جمعیت کشور چیست؟؛ او بی توجه به این سوال به اظهاراتش ادامه داد و گفت: آقای روحانی گفت فلانی درست نمی گوید. اما با پدیده ای روبه رو هستیم که به دوربین نگاه می کنیم و حرفی می زنیم که درست نیست. ایجاد 4 میلیون شغل یا متحول کردن اقتصاد در 100 روز را آقای روحانی گفته بودند. اما الان می گویند که اینها در سایت هایی بی نام و نشان مطرح شده است.

 

او با نمایش دادن برگه در دستش؛ ادامه داد: این متن خود سایت آقای روحانی است، تهمت زدن کار خوبی نیست.

 

وی در پایان به سوال مطرح شده پرداخت و افزود: موضوع جوانان از  مهمترین موضوعات است. بزرگترین فرصت ما جوانان هستند اما 4 درصدها، رانت خوارها، واردات غیر اصولی و غیرقانونی باعث شده که نشود از جوانان استفاده شود. در سال 1400 با این مشکل مواجه می شویم که بخشی از جامعه پیر خواهد شد، کشور استعداد هایی برای رشد نرخ جمعیت جوانان به طور معمولی دارد که باید از آن استفاده کرد.

 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان سخنانش برگه پرینتی که در دستش بود را به روحانی تحویل داد.

 

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , قالیباف

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------