آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

حمایت اینستاگرامی معصومه ابتکار از جهانگیری دربرابر شکایت احمدی‌نژاد



معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست در صفحه اینستاگرام خود متنی را در حمایت از اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور منتشر کرده است. بهانه این حمایت هم شکایت محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور پیشین از معاون اول حسن روحانی است.

رحمت خداوند بر دو برادر شهیدش؛ آقای اسحاق جهانگیری معاون اول دکتر روحانی گویی امروز کوله باری سنگین از وفای به عهد آنان بر دوش دارد. او به خاطر بیان پاره ای از رازهای مگو و نه به اتهام دروغگویی، متهم است و شاکی دارد.

 

اخبار,اخبار سیاسی,حسن روحانی

 

او به واسطه پیگیری مجدانه اش در مقام رییس شورای عالی مقابله با مفاسد اقتصادی و مبارزه با اتلاف بیت المال از جمله زمین خواری و از بین بردن محیط زیست، هدف تخریب و اتهام قرار گرفته است.

بی تردید در مسیر استقرار نظام کارآمد، احقاق حقوق مردم و شکستن پیکره فساد، رنج های فراوان وجود دارد و البته با توکل به خداوند و صبر بر این فشارها و دشواری ها آفتاب حقیقت سر می زند ... واستعینوا بالصبر و الصلاه... و این نیز بگذرد...

اخبار سیاسی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------