آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

ناصری: این که به مردم اجازه ندهیم در جشن هسته‌ای شریک باشند، اجحاف در حق آن‌هاست



اخبار,اخبار سیاسی,سیروس ناصری

یک عضو پیشین تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای خاطر نشان کرد: پیروزی حاصل شده از توافق هسته‌ای آن قدر روشن است که نیازمند به دفاع نیست.

سیروس ناصری در نشست «‌ویژه بررسی توافق هسته‌ای » با اشاره به دغدغه‌ها و پیگیری‌هایش در ارتباط با پرونده هسته‌ای ایران ادامه داد: آنچه که حاصل شده برد واقعی برای ایران است و برد طرف مقابل غیر واقعی است.

وی با بیان اینکه در این توافق حق غنی‌سازی و برنامه هسته‌ای تثبیت شد و دنیا می تواند با ایران در این زمینه همکاری کندو از دیگر سو تحریم ها نیز برداشته شد، تصریح کرد: اینکه عده ای در داخل می گویند توافق هسته‌ای شکست بزرگ است و مقدمه تهدیدی علیه امنیت ملی کشور است، از واقعیت فاصله دارد.

ناصری در همین راستا افزود: این که عده‌ای بگویند این توافق نه پیروزی و نه شکست برای کشور است، این هم درست نیست.

 

بلکه این یک پیروزی بزرگ برای کشور است و احجاف در حق مردم است که اجازه ندهیم آن‌ها در جشن هسته‌ای خود شریک شوند و به آن‌ها القا کنیم که پیروزی حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در حال حاضر می گویند آمریکا در 60 سال گذشته در سه جنگ با ویتنام، عراق و ایران شکست خورده است، تصریح کرد: اگر توافق ایران و 1+5 در کنگره تصویب شود به معنای تسلیم عمده آمریکایی ها است و اگر تصویب نشود به معنای تسلیم کامل آمریکایی ها است.

این عضو پیشین تیم مذاکره کننده هسته‌ای با بیان اینکه این مذاکرات با تدبیر ، درایت و تخصص پیش رفت تاکید کرد :‌ نتیجه حاصل شده را نباید برمردم مخدوش کرد و مردم باید بدانند که واقعیت این است که ما پیروز شدیم و حق داریم برای آن جشن بگیریم.

اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------