آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

روحانیون در صف مقدم برخورد با ناهنجاری‌ها هستند



اخبار,اخبار سیاسی,سیدابراهیم رئیسی

دادستان کل کشور گفت: مردم متدین و دلداده به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، مهمترین مولفه قدرت و امنیت ملی کشور محسوب می‌شوند.

منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی شامگاه سه‌شنبه در مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) و شهدای فیضیه در سال 42 در صحن این مدرسه علمیه، افزود: روشنگری‌های علما در زمان طاغوت پایه‌های حکومت ظالم را لرزان کرده بود، از همین رو نیروهای این رژیم به صورت سازمان یافته به مدرسه فیضیه حمله کردند.

این عضو مجلس خبرگان با بیان این‌که «تحمل روشنگری‌های روحانیت برای رژیم طاغوت سخت بود» گفت: اراده طاغوت نابود کردن فقه جعفری بود، اما اراده خداوند باقی ماندن فقه جعفری و نظام‌سازی برای آن توسط یک فقیه عالی مقام بود.

رئیسی تصریح کرد: صیانت از جایگاه فیضیه به عنوان مرکز انقلاب اسلامی و جایگاه بصیرت‌آفرینی در جوامع بشری وظیفه تک تک بزرگان و طلاب است.

وی اضافه کرد: جریان روحانیت به شدت مورد کینه دشمن قرار گرفته است، دشمنان تلاش می‌کنند تا جایگاه مؤثر روحانیت در انقلاب را مورد آسیب قرار دهند؛ صیانت از فقاهت و اسلام ناب محمدی وظیفه همگان است.

دادستان کل کشور با بیان این‌که «دشمنان با جنگ نرم به دنبال شبهه‌آفرینی و ایجاد تردید در دل‌های مردم هستند» گفت: مردم متدین مهم‌ترین مؤلفه قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند؛ شهدا در وصیت نامه‌های خود تأکید کردند که نباید اجازه داد به انقلاب آسیبی وارد شود.

وی با اشاره به تفاوت اساسی موجود میان روحانیت شیعه و همه روشنفکرها و منور الفکرهایی که مدعی اصلاح بشری هستند، افزود: روشنفکرها مردم را به خوبی، صداقت، پاکی و امانتداری و همچنین پایبندی به میثاق‌ها دعوت می‌کنند، ولی روحانیت شیعه خود در این عرصه در قله قرار دارد و بر خلاف مدعیان اصلاح بشری به جای آنکه به مردم بگوید به طرف خوبی‌ها بروید به آنها می‌گوید به طرف خوبی‌ها بیایید.

وی با بیان این‌که «بیشترین آمار شهیدان انقلاب اسلامی از صنف روحانیت است» افزود: این موضوع به خوبی مشخص می‌کند که کار روحانیت فقط سوق دادن به سمت خوبی‌ها نیست، بلکه در صفوف مقدم برخورد با ناهنجاری‌ها و مشکلات است.

اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------