آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

نماینده نوشهر در مجلس: آخوندی را وزیر لایق کابینه یازدهم می دانم



اخبار,اخبار سیاسی,احمدی لاشکی

نماینده مردم نوشهر و چالوس می گوید: فضای عمومی مجلس به گونه ای است که در جلسه فردا استیضاح وزیر راه و شهرسازی به جایی نخواهد رسید.

احمدی لاشکی با اشاره به استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس گفت: به طورکلی ،استیضاح حق طبیعی نمایندگان است و آن ها می توانند وزیر را برای ادای توضیحات بخواهند و در این میان یا نمایندگان قانع می شوند یا نمی شوند اما من ، آخوندی را وزیر قابلی در کابینه یازدهم می دانم و در این مدت نیز وزیر با برنامه ای نشان داده است که روی پروژه های مختلف زمان می گذارد.

وی با بیان اینکه شاید تنها اشکالی که بتوان برای وزارت راه متصور شد مسکن مهر است گفت: اما در مجموع من مخالف استیضاح و از حامیان آخوندی در مجلس هستم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: آخوندی  در حوزه تخصصی خودش موفق عمل کرده است که یکی از مهم ترین پروژه های کشور آزادراه تهران- شمال بود که انصافا وی پیگیر و علاقه مند به حل این ابر پروژه در کشور است. ضمن اینکه نمایندگان سایر استان ها نیز وی را مدیر لایق و قابلی می دانند.

 احمدی درباره فضای مجلس برای استیضاح  گفت: مجلس فضای خوبی دارد و  پیش بینی ما این است که استیضاح رای نخواهد آورد چرا که وزیر در این مدت توانسته تعامل خوبی با اکثر نمایندگان داشته باشد.

اخبار سیاسی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------