آخرین اخبار سیاسی

روابط ایران و پاکستان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

نتایج ناملموس سفر رئیسی به پاکستان؛ استفاده از عبارات کلی درباره خط لوله خبرساز و وظیفه این کشور برای امنیت مرزها

ایران و پاکستان سه ماه بعد از تنش مرزی به وجود آمده بین دو کشور، در بالاترین سطوح سیاسی دیدارهایی را برنامه‌ریزی کردند و ابراهیم رئیسی…

باید سعی کنیم تا بازمانده‌های افرادی مثل بابک زنجانی از بین بروند



اخبار,اخبار سیاسی,سهیلا جلودارزاده

یک نماینده اسبق مجلس گفت: برگزاری دادگاه علنی بابک زنجانی به شفافیت این موضوع کمک کرد، باید کاری کنیم تا بازمانده‌های امثال بابک زنجانی از بین بروند.

سهیلا جلودارزاده اظهار کرد: دوره‌ای بر ملت ایران گذشت که به جای آنکه در دستگاه‌های اداری فساد مذموم نامیده شود به یک مفهوم چابکی و زرنگی تبدیل شد. در دو دولت گذشته شاهد رواج فسادهای سازمان یافته‌ای بودیم که ضررش را ملت دیده و خستی‌اش را به دوش کشیدند.

وی ادامه داد: در آن زمان به جای مبارزه جدی با این فسادهای سازمان یافته گاهاً با دولتی رانت‌خوار و رشوه‌گیر روبرو می‌شدیم که به جای حفظ مال مردم در دزدی آن شریک می‌شد.

این فعال سیاسی یادآور شد: اگر الان هم به سیستم اداری بر جای مانده از قبل نگاه کنیم متوجه می‌شویم که هنوز اثرات آن دو دولت در ریشه‌های سیستم ما باقی مانده است. مبارزه با فساد و مفاسد اقتصادی بسیار سخت است. بازداشت و دادگاهی کردن بابک زنجانی نماد خوبی از عزم جدی برای مبارزه با فساد حاکم بر جامعه بود.

جلودارزاده خاطرنشان کرد: علنی شدن دادگاه زنجانی و کالبدشکافی این برنامه باعث می‌شود تا زوایای پنهانی باقی نماند و این موضوع با شفافیت طرح شود.

 

در اوایل انقلاب مسئولین استفاده از خودکار بیت‌المال را هم بر خود حرام می‌کردند، چه شده است که از این نوع ساده‌زیستی به جایی می‌رسیم که رشوه دادن امری عادی تلقی می‌شود.

وی گفت: علنی نشان دادن دادگاه زنجانی و امثال او باعث می‌شود تا مردم نسبت به اتفاقات اطرافشان حساس باشند.

 

مردم به دنبال نان حلال هستند و انتظار دارند که مسئولین هم تابع این شرایط باشند. باید سعی کنیم تا بازمانده‌های فساد اقتصادی مثل بابک زنجانی سریع تر دستگیر شوند و از میان ما برداشته شوند.

اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------