آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

استیضاح وزیر راه و شهرسازی به مصلحت نیست



اخبار,اخبار اجتماعی, استیضاح وزیر راه

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه آخوندی یکی از وزرای خوب دولت یازدهم است، گفت: به نظر بنده استیضاح چندان به مصلحت کشور نیست و نباید دولت را از یک وزیر توانمند محروم کرد.

کاظم جلالی با بیان اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی مصلحت نیست گفت: آقای آخوندی از وزرای قوی کابینه یازدهم هستند که به لحاظ علم، دانش و اجرا فرد قوی محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به دولت در شرایط فعلی کمک کرد، گفت:‌ در شرایط فعلی کشور، توان مدیران خیلی قابل ارزیابی نیست چون آنچنان اعتبارات و امکاناتی در اختیار آن‌ها نیست که بتوان بر اساس آن توان آن‌ها را ارزیابی کرد. بر همین اساس فکر می‌کنم که نباید دولت را از یک وزیر توانمند محروم کنیم.

وی درباره این که برخی استیضاح وزیر راه را سیاسی می‌دانند، گفت: متقاضیان استیضاح، همکاران ما و قابل احترام هستند و بنده نمی‌توانم چنین مطلبی را مطرح کنم ولی در کل فکر می کنم که بهتر است که آن‌ها به دولت کمک کنند تا امور در فضای همدلی و اتفاق نظر پیش رود که در این شرایط موثرتر خواهد بود.

جلالی در ارزیابی از نتیجه استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: این موضوع منوط به نظر و تصمیم فراکسیون‌های مجلس است اما در نهایت امیدوارم بتوانیم از توان ایشان استفاده کنیم.

جلالی در پایان گفت که فراکسیون رهروان ولایت جلسه‌ای را با حضور آقای آخوندی جهت بررسی استیضاح ایشان تشکیل می‌دهد.

اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------