آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

شرط اژه‌ای برای صدور اجازه دیدار با زنجانی



اخبار,اخبار سیاسی,بابک زنجانی

رئیس کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس گفت: لزومی نمی‌بینیم در جلسه با آقای محسنی اژه‌ای شرکت کنیم و یک نه محترمانه و بزرگ دیگر بشنویم. چراکه این اتفاق در شان نمایندگان مجلس نیست.

با اعلام منتفی شدن ملاقات ۴ نماینده مجلس با بابک زنجانی اعلام کرد: در نامه‌ای که پیش از این به آقای محسنی اژه‌ای ارسال کردیم، قید شده‌ بود بنابر بندهای 74، 76 و 86 قانون اساسی، خواستار دیدار با بابک زنجانی هستیم٬ اما سخنگوی قوه قضاییه اصرار داشت، ابتدا باید حتماً با ایشان دیدار کنیم.

وی افزود: باتوجه به اینکه بررسی پرونده بابک زنجانی در بدو امر در کمیسیون انرژی مجلس مطرح شد و در پی رسیدگی نمایندگان در این کمیسیون، موجبات دستگیری بابک زنجانی فراهم شد.

سلطانی اضافه کرد: متاسفانه سخنگوی قوه قضاییه بی‌توجه به این مهم، شرط برای ما شرط گذاشته‌اند که ما ابتدا در جلسه‌ای نکات و صحبت‌هایی که قصد داریم با بابک زنجانی مطرح کنیم را به ایشان بگوییم و سپس در صورت صلاحدید ایشان با بابک زنجانی دیدار کنیم که این مسئله در حکم نوعی نه محترمانه به نمایندگان مجلس است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه عزیزان قوه قضاییه توجهی به حقوق نمایندگان مردم ندارند و علیرغم اینکه 3 بار از ایشان برای حضور درجلسات دعوت شده، حتی نماینده‌ای هم به‌جای خودشان نفرستادند.

سلطانی در پایان تصریح کرد: با توجه به این شرایط ما لزومی نمی‌بینیم در جلسه با آقای اژه‌ای شرکت کنیم و یک «نه» محترمانه و بزرگ دیگر بشنویم٬ چراکه این اتفاق در شان نمایندگان مجلس نیست.

اخبار سیاسی - ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------