آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

تابش: رئیس مجلس در تصویب برجام مدبرانه عمل کرد



اخبار,اخبار سیاسی,محمدرضا تابش

یک نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: اقدام مدبرانه رئیس مجلس برای تسریع در تصویب برجام برای جلوگیری از تضعیف دولت در صحنه‌ی بین‌الملل بود.»

از جنبه‌ی خارجی تعلل در تصویب برجام با توجه به اینکه 1+5 خود را برای اجرای مفاد آن آماده می‌کند و شورای نگهبان نیز باید نظر خود را اعلام کند باعث می‌شد دولت ایران در زمینه‌ی اجرای برجام تضعیف شود.

 

تصویب به هنگام طرح مذکور در عرصه‌ی بین‌الملل نشان از پایبندی ایران به تعهدات بین‌المللی و عزم جمهوری اسلامی برای ایفای نقش در عرصه‌های جهانی دارد.

نماینده مردم اردکان شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات مردم و پاسخ به ندای آنان در جهت برون رفت از مشکلات اقتصادی، ایجاد امید و انگیزه در ملت را از مهمترین آثار و پیام‌های تصویب برجام در مجلس دانست.

وی خاطرنشان کرد:‌ اگر از ابتدای اجرای تعهداتمان در برجام با نظم عمل کنیم دست بالا را خواهیم داشت؛ بخصوص اگر غرب نقض عهد کند. آنگاه افکار عمومی دنیا متوجه خواهند شد ایران در پایبندی به میثاق خود متعهدانه عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در سایه‌ی اجرای برجام گشایش‌هایی به وجود خواهد آمد، ادامه داد:‌ ایران کشوری است که پذیرفته با دنیا در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی از در تعامل وارد شود.

 

البته نباید ذوق زده باشیم و شتابزده عمل کنیم، اما امید ایجاد شده در دل فعالان اقتصادی و مردم در سایه اجرای برجام موجب منسجم‌تر شدن برنامه‌های اقتصادی می‌شود.

وی تاکید کرد: از بین رفتن شک و تردید در برنامه‌ریزی‌های فعالان اقتصادی از آثار مهم اقتصادی برجام است.

اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------