آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه‌های خارجی: اسرائیل به اصفهان حمله کرده است

شبکه فاکس نیوز مدعی شد: نیروی هوایی اسرائیل انجام چندین حمله هوایی به شهر اصفهان را تایید کرد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه فاکس نیوز…

استفاده از تانک صمصام، ذوالفقار و بالگردهای هجومی و ترابری در رزمایش محرم



اخبار,اخبار سیاسی,احمدرضا پوردستان

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما متناسب با تهدیدات، سلاح‌ها و تاکتیک‌های جدیدی را طراحی کردیم.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه بازدید از یگان‌های حاضر در رزمایش محرم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ما در کوتاهترین زمان ایده را به محصول تبدیل می‌کنیم اظهار کرد: سند دفاعی کشور سلاح‌های لازم متناسب با تهدیدات را در اختیار ارتش گذاشته که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی همچنین افزد: در این رزمایش از تانک بهینه شده صمصام و ذوالفقار استفاده می‌شود. قابلیت‌های تانک صمصام افزایش یافته و سیستم کنترل آتش آن نیز ارتقاء یافته است.همچنین از پهپاد، بالگرد ترابری و بالگردهای هجومی نیز که به تیربارهای 7.62 و 12.7 مجهز شده‌اند استفاده خواهد شد.

امیر پوردستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تهدیدهای جدید از جمله تهدیدهای گروههای تروریستی خاطر نشان کرد: گروههای تروریستی به نیابت از آمریکا ، رژیم صهیونیستی و پول برخی کشورهای منطقه دست به جنایت می‌زنند، بنابراین ما به عنوان نیروهای مسلح باید ظرفیت دفاعی خود را بالا ببریم.

 

من در بازدید از یگانهای حاضر در رزمایش محرم شاهد نشاط، شادابی و روحیه نیروها بودم. با توجه به تمرین‌های انجام شده این نیروها همه آماده هستند و من به مردم کشورمان می‌گویم که ارتش برای مقابله با تهدیدات کاملا آماده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: پیام این رزمایش برای دشمن این است که پاسخ ما همان پاسخ فرمانده کل قوا یعنی پاسخ سخت ، کوبنده و قاطع به دشمن است.

وی در پایان با اشاره به تشکیل یگان‌های واکنش سریع ارتش خاطر نشان کرد:‌این یگان‌ها با توجه به تهدیدات جدید ایجاد شد و قادر است در کوتاهترین زمان به نقطه مورد نظر انتقال داده شود، این نیروها قابلیت انعطاف بالایی دارند.

اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------