آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

اسماعیلی: اعلام لغو تحریم‌ها اثر روانی بر بازار خواهد داشت



اخبار,اخبار سیاسی,اخبار بازار

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ابراز امیدواری کرد با برداشته شدن عملی تحریم‌ها وضعیت اقتصادی کشور بهبود پیدا کند.

محمد اسماعیلی اظهار کرد: لغو یا توقف تحریم‌ها از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا فعلا در حد امضاء و ابلاغ صورت گرفته و بعد از این یکی دو ماه زمان نیاز است تا ایران تعهداتی که در قالب برجام پذیرفته را عملی کند و سپس غربی‌ها باید به شکل عملی در جهت برداشتن تحریم‌ها اقدام کنند.

وی افزود: قاعدتا جمهوری اسلامی ایران تعهدات خود در قالب برجام را انجام می‌دهد و باید ببینیم آیا آمریکا و اتحادیه اروپا روی قولشان هستند و حسن نیت نشان می‌دهند یا خیر تا انشاء الله تحریم‌ها به شکل عملی برداشته شود.

نماینده مردم زنجان در مجلس با اشاره به تاثیر روانی اعلام لغو تحریم‌ها از سوی اروپا و آمریکا یادآور شد: بعید است حداقل تا 2 -3 ماه آینده اتفاق خاصی و ملموسی در اقتصاد کشور رخ دهد اما قاعدتا اعلام لغوتحریم‌ها از نظر روانی تاثیراتی بر بازار خواهد داشت.

اسماعیلی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به عمل به تعهدات طرفهای غربی در قالب توافق برجام، خاطرنشان کرد:‌ با توجه به اینکه مسئولان جمهوری اسلامی نیز تعهداتی را در برجام پذیرفته‌اند، انتظار مردم ایران هم این است که طرف مقابل هم به موقع به تعهدات خود در قبال برجام عمل کند، تا انشاء الله شرایط بهتری را در حوزه اقتصادی شاهد باشیم.

اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------