آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

استفاده از تریبون‌های مذهبی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است



اخبار,اخبارسیاسی,انتخابات

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر این‌که «استفاده از تریبون‌های مذهبی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است» گفت: باید تدابیری اندیشید تا نامزدهای انتخاباتی در محیط مشخصی به تبلیغات بپردازند و خود به خود از هیات‌های عزاداری استفاده نکنند.

محمدجواد کولیوند  درباره استفاده برخی از نامزدهای انتخاباتی از تریبون‌های مذهبی و عزاداری برای تبلیغات اظهار کرد: یکی از ابعاد موضوع این است که در بحث تبلیغات برای انتخابات متاسفانه جریان‌ها، رسانه‌ها و به خصوص رادیو و تلویزیون مسیر مدونی ندارند و برخی بالاجبار برای شناساندن خود به مردم از مساجد و هیات‌های محلی و تریبون‌های عزاداری استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ در عین حال انتخابات‌های ما طوری است که مردم به محل مشخصی مانند سایتی متمرکز دسترسی ندارند که زندگی‌نامه، مسئولیت‌ها، ابعاد فکری و پیشنهادهای نامزدهای انتخاباتی در عرصه‌های مختلف را در آن روئیت کنند؛ لذا باید تدابیری اندیشید تا هیچ‌کس خود به خود سراغ این تریبون‌ها نرود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز به دلیل نبود چنین امکاناتی حتی اگر استفاده از تریبون‌های مذهبی برای تبلیغات ممنوع شود که البته ممنوع هم هست، عده‌ای از آن استفاده می‌کنند و حتی ممکن است برخی نمایندگان فعلی نیز به واسطه نمایندگی در هیات‌های مذهبی صحبت کنند و شائبه انتخاباتی داشته باشند.

کولیوند همچنین تاکید کرد: تاکنون گزارشی از سوءاستفاده از تریبون‌های عزاداری به مجلس داده نشده اما همه می‌دانیم که نامزدهای انتخاباتی به هیات‌ها سر می‌زنند و موضوعی غیرقابل انکار است.

اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------