آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ارجحیت اولویت‌های ایدئولوژیک؛ «شنبه» را شکست داد

عضو کمیسیون اجتماعی دلیل مجلس برای تعطیل شدن پنج‌شنبه به جای شنبه را عدم همراهی با یهودیان دانست!.به عقیده بسیاری از صاحبنظران تعطیلی شنبه…

حضور امیرعبداللهیان در نشست وین درباره سوریه



اخبار,اخبار سیاسی,امیرعبداللهیان

وزارت امورخارجه روسیه اعلام کرد: سرگئی لاوروف و محمدجواد ظریف روز سه‌شنبه در یک گفت‌وگوی تلفنی راه‌های حل و فصل بحران سوریه را بررسی کردند.»

وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، سرگئی لاوروف و محمد جواد ظریف وزیران امور خارجه روسیه و ایران در این گفت و گوی تلفنی تاکید کردند که باید اقدامات فوری برای پیشرفت در روند مذاکرات سیاسی در سوریه اتخاذ شود.

بر اساس این بیانیه، لاوروف علاوه بر این با جان کری همتای آمریکایی خود درباره‌ی راه حل‌های بحران سوریه گفت و گو کرده است. دو طرف در این تماس خواستار آن شده‌اند که تمامی کشورهای منطقه برای پشبرد مذاکرات سوریه یکپارچه شوند.

همچنین ، جان کربی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شب گذشته گفت که واشنگتن انتظار دارد از ایران نیز برای حضور در مذاکرات سوریه در وین دعوت شود.

یک مقام کشورهای منطقه که خواست نامش فاش نشود به رویترز گفت که ایران هم اکنون نیز از سوی آمریکا و روسیه برای شرکت در این مذاکرات دعوت شده است و حسین امیرعبداللهیان معاون وزیر امور خارجه ایران قرار است در نشست آتی وین شرکت کند. حضور محمد جواد ظریف نیز هنوز تحت بررسی قرار دارد.

به گزارش ایسنا تاکنون خبر دعوت از ایران و حضور امیرعبداللهیان در نشست وین از سوی مقامات کشورمان اعلام و تایید نشده است.

اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------