آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

مطهری بر لزوم حل و فصل مسائل سال ٨٨ با هدف تحقق وحدت ملی تاکید کرد / گاهی نوع برخورد ما از نوع برخورد رژیم گذشته هم بدتر بوده



اخبار,اخبار سیاسی,علی مطهری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حل و فصل مسائل سال ٨٨ برای تحقق وحدت ملی تاکید کرد.

علی مطهری در نشستی که با عنوان سیاست داخلی بر محور وفاق ملی از سوی انجمن اسلامی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شده بود اظهار کرد: ما امروز به شدت به وحدت نیاز داریم و یکی از علل اینکه بر حل و فصل مسائل سال ٨٨ تاکید داریم مساله وحدت ملی است؛ زیرا معتقدیم جامعه نباید دو شقه باشد و نباید تفرقه و تشتت وجود داشته باشد.

وی افزود: اینکه کسی به صرف انتقاد به زندان بیفتد نه در اسلام هست نه قانون اساسی. ما نباید یک استاد دانشگاه را به صرف اینکه انتقاد کرده یا در حمایت از یک گروه منتقد نامه‌ای را امضا کرده است اخراج کنیم.

مطهری ادامه داد: گاهی نوع برخورد ما از نوع برخورد رژیم گذشته هم بدتر بوده، شهید مطهری در آن زمان به زندان رفت اما بعد از دوره زندان از تدریس محروم نشد، البته بعدا در ارتقای ایشان به استادی برایش مشکل درست کردند که آن هم به شکلی حل شد.

اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------